MuscleMeat

voedingschema: vet% omlaag geen spieren verliezen

beginnerrr

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
79kg
na 6 maanden bulken, en 14 kilo aangekomen te zijn. Zit er toch redelijk veel vet op mijn botten. nu wil ik het wat terugbrengen zodat ik na de zomer weer goed kan doorbulken. Ik ga op 1 juni met dit schema beginnen en ik zou graag van jullie willen weten of het een goed schema is rekening houdend met mijn doelstelling: vet& omlaag en spiermassa behouden.

(11.00): brinta + ei en stuk fruit
(13.00): 2 volk.boterhammen kipfilet
(15.00): 250 gram tonijn in olijfolie
(18.00): Avondmaal: veeeel groente, kip/(mager)vlees/vis en klein beetje rijst/aardappels/pasta
(21.00): 2 volkoren boterhammen pindakaas + handje ongezouten cashewnoten
(0.00): bak magere kwark (500 gr.)

trainingschema:
maandag:
borst + biceps + 45 min cardio

woensdag:
benen+schouders

donderdag:
45 minuten cardio

vrijdag:
rug+triceps

weekend:
45 min cardio

Laatst bewerkt:
Zo lang je niet vermeld wat jouw BMR / onderhoud is en hoeveel kcal je nu in je schema hebt staan valt hier niks zinnigs over te zeggen - behalve dat je nogal laat opstaat :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
oh ja sorry, bij mijn eerste post zat mijn bmr wel, maar toen was ik ineens uitgelogd:S. Mijn BMR bij rust is 1966. En ik ben een student:P dus mijn opstaantijd is meestal rond die tijd. Maar het verschilt heel erg:P

Flink (5-6x per dag) blijven eten, maar overgaan tot eiwitrijk voedsel dat weinig of geen KH/vet betreft en geregeld aan KT blijven doen.

Die boterhammen met pindakaas om 21.00 uur zou je beter kunnen vervangen door bijvoorbeeld toastjes met zalmfilet. Wat minder KH, suikers en slechte vetten.

Opbouwend kritiek:

Te weinig eiwitten in je onbijt.
Zowiezo lijkt het me veel te weinig kcals in totaal
olijfolie en pindakaas eruit.
tussen 00:00 en 11:00 eet je niks, dat is veel te lang.
Zet je cardio op traindagen, als je rust hebt van krachttrainen, zorg dan ook dat je lichaam rust heeft.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven