MuscleMeat

voedingschema

kol

Novice
Waardering
0
Hallo,

7.30 twee stukken brood met ketchup+ 1 multivitamine kruidvat
12.30 1 snickers of 1 ballisto of 1 twix
14.30 twee stukken brood met ketchup en twee plakken kipfilet brood beleg.
18.30 4 hardgekookte eieren of 3 frikandellen of brood met kaas/kipfilet brood beleg
trainen thuis met power bender, chest expander/puller, pushups en dumbbells.
20.30 1 liter chocolade melk op drinken

Laatst bewerkt:
is dit een grap???

Is het een bulkschema?:)

hij zal wel niet aan het cutten zijn:P

Lees de stickies, beste vriend.

drink je alleen chocolademelk op de hele dag? :P

Die gaat niet te stoppen zijn!

(Lees ff de stickies idd) :)

schema is in orde, ik zou alleen nog 4 whey shakes erbij nemen en 2x creatine

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Als ik op uni zit, kan ik niet veel eten (vanwege drukte, weinig tijd en ben altijd gespannen :(). Dus als ik weer thuis ben probeer ik wat meer te eten. Mensen zoals jullie zien train ik met power bender, pushups en dumbbells enzovoorts thuis. Ik ben niet dun of zo.

In het weekend eet ik wel goed als ik bij mijn ouders ben.

Weten jullie hoe ik overdag meer energiek kan voelen. Ik ben 1.82m en 75 kg.

Sorry, het lijkt alsof ik het allemaal grappig bedoel of zo, maar dat is niet zo.

Is het wel.....:rolleyes:

als ik het schema zo zie, kijk ik niet eens naar de hoeveelheden, maar meer naar wat je allemaal binnenkrijgt. Laat de snickers, frikandellen en ketchup gewoon weg. Daar heb je echt niks aan. neem liever paar boterhammen in plaats daarvan.

Ik zou iid de stickies maar effe lezen en eventueel effe naar andere schema's hier op het forum kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Is het good voor mij als ik een whey shake erbij neem?

Wat Een Giller

wat is dat een snackbar dieet! ha sorry ik ben nog niet zolang bezig met voeding maar dit slaat alles! :eek: zeg doe mij is een boterham met ketchup jamy

wat is dat een snackbar dieet! ha sorry ik ben nog niet zolang bezig met voeding maar dit slaat alles! :eek: zeg doe mij is een boterham met ketchup jamy

Hahah indd, met dit schema trainen schiet je niet echt op, misschien dat je wat dikker word van de vetten die je eet, maar of dat nou zo gezond is :\

Hallo,

7.30 twee stukken brood met ketchup+ 1 multivitamine kruidvat
12.30 1 snickers of 1 ballisto of 1 twix
14.30 twee stukken brood met ketchup en twee plakken kipfilet brood beleg.
18.30 4 hardgekookte eieren of 3 frikandellen of brood met kaas/kipfilet brood beleg
trainen thuis met power bender, chest expander/puller, pushups en dumbbells.
20.30 1 liter chocolade melk op drinken

Ziet er heel goed uit! Bij het ontbijt zou ik nog wel een halve kg chocomousse eten, als middag maal zou ik ze alledrie eten, om 18u30 nog een pak frieten toevoegen en om 20u30 nog een pak chips (geen light!).

:eek:WTF

twee "stukken" brood? jij scheurt het brood van elkaar ofzo? Snickers als middagmaal? Na het trainen niks deftigs meer? Al van groenten en fruit gehoord? Rijst, pasta, enz?

:study:

schema is bar slecht, ik zit zelf ook op de uni maar kan toch prima knap eten (in de pauzes van de colleges etc.) lees even alle stickys door en stel een nieuw schema op, dit trekt op niks, dan wil ik er best naar kijkn.

succes!

Gr Rich

Terug
Naar boven