XXL Nutrition

Voedingschema

BRW

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
80kg
Heren,

Graag wat advies vanuit jullie kant.

Train nu inmiddels al 3 jaar (Waarvan een half jaar echt serieus).
Nu ben ik me toch aan het storten op een eetschema..

Alleen ben ik twijfelen wat te doen..
Bulke of Cutten.. Heb wel wat "vet".

Doel is niet om in de zomer er strakker bij te staan of droger. Wil alleen vanuit jullie kant weten wat ik nu het beste kan doen of waar ik mee kan beginnen.

Doel is dus gewoon groter worden en als ik wat meer massa heb dan droger. Of kijken jullie er anders tegenaan?

Eetschema heb ik bijgevoegd. Heb bij de 21:00 maaltijd niks ingevuld omdat dit is wat de pot schaft..
Meestal kipfilet / bonen / vis.. Dus geen vette hap!

Alvast bedankt voor de Tips!
Kritiek hoor ik natuurlijk ook graag. Wel dan graag onderbouwen dan kan ik er ook wat mee!

OJAAA vergeten
Stats:

Leeftijd: 23
Gewicht: 75,4
BF: (volgens onze weegschaal.. klopt volgens mij niks van) 182,
VVM: Volgens onze weegschaal 43,4
Lengte: 170

Hieronder wat fotos van hoe ik er in December bij stond (niet heel veel verandert tot nu)

mbptzl.jpg

hst3bq.jpg

35d0voi.jpg

35bbitg.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
hey mike!

als ik jou was zou ik clean bulke of gaan cutten..
je kan evt. tot maart clean bulke en dan een cut erin gooien..

als je gaat bulke zal ik wel iets meer toevoegen aan je eet schema..
weet niet of je hebt uitgerekend hoe Kcal je nodig hebt per dag?

zie je van het weekend!

• Like
Waarderingen: BRW
  • Topic Starter Topic Starter
Jups via dat schem kan dat. Heb alleen net bij active mij VP gemeten tot 3x toe met zon ding wat je voor je moet houden in je handen. Deze zeg 9,8 als VP maar dat kan nooit...

Nee dat ding is schrot..
Kun je beter met zo'n tang doen (4 punts meting)

niemand...? Hoe vinden jullie het kwa schema zitten..? Zit nu op 2700 Kcal ongeveer per dag.. Krijg ik niet te veel Koolydraten binnen en wat is ook alweer ongeveer de verhouding..

volgens mij zit jij te hoog met calorien

Tattoo's zijn toch geen probleem? Heb er ook een paar and more on the way, is voorkeur.

On topic: hangt af van wat je zelf wil. Je kan al cutten en dan proberen droog te blijven tot de zomer (ik ga er even vanuit dat je vandezomer droger wil staan). Of je kan zoals al aangegeven nog even cleanbulken en dan gaan cutten. Ik vind persoonlijk dat je er niet echt vet bij staat, maar ik ben dan ook niet veeleisend kwa droogheid.

persoonlijk zou ik als ik jou was wat hoger gaan zitten in je eiwitten en lager in je carbs maar dit is optioneel. (vind boven de 300 voor een krachtsporter indien niet anders kan overbodig).
verder zou ik als ik jou was gaan cleanbulken. en dan gewoon triallen en erroren met je onderhoud uitrekenen. denk dat je wat hoog zit in je kcal als je avondeten hier nog bij moet komen maar als je al sinds december er hetzelfde bijstaat zou dat betekenen dat je op onderhoud eet. ga daar dan net boven zitten en kijk hoe dat uitpakt, bevalt het je niet of lukt het niet verander dan je kcal weer.

Heb inderdaad zelf me schema wat aangepast en ga toch cutten tot aan de zomer.
Ik zit op een 17% ongeveer en wil toch richting de 10%.

Mocht ik daarna gaan bulken weer van de winter laat er dan maar 4 a 5 % bij komen zit ik dan op 14 15%..
Maar ga ik nu bulken komt dat erbij en ga ik de 20% in.. Ja dan wrod het een hele opgave dat weer eraf te krijgen.

Dus ik ga cutten en goed beginnen met bulken..
Hou jullie op de hoogte en bedankt voor de reacties..!

Hierbij nog wat nieuwe foto`s.

Heb me schema nogmaals nu goed op orde en moet zeggen dat ik nu binnen 2 weken ook al 1% gedaald ben in vet..

Zat eerst heel precies op 17,9
Nu op 16,9

Ga zo door totdat ik ook op 10% zit.
Hou jullie op de hoogte

5n9k0o.jpg

14v5jfb.jpg

2hhkdnk.jpg

152yu6u.jpg

2z73of4.jpg

en 1tje in de gym!

ve07m.jpg

Hieronde nog ff me nieuw eetschema.

Iemand daar nog iets aan op of aan te merken.
Avond eten zit er niet tussen.
Dit variert van Vis tot Kip met groente en wat pataten...

Schema is voor de CUT!

Alvast bedankt voor eventuele aanvulling..!

Bijlagen

Terug
Naar boven