NOsoftcore
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Halo iedereen,
ik ben 16 jaar en train nu al een jaar of twee, ik train 5x in de week, ga amper nog uit, drink geen alcohol en ik houd me ook aan mijn voedingschema.
Nu momenteel weeg ik 80 kilo en sta ik op 9% vet.
Mijn doel is om in juli op minder dan 7% vet te staan, omdat ik toch ook wel eens van die keiharde buikspieren wil als ik over strand loop.
Nu volg ik al enkele weken het zelfde voedingsprogramma, en zou ik eens jullie gedacht willen horen.
Mijn doel is dus, zakken in vet% maar toch ook terwijl nieuwe spiermassa bijkweken.
Zeg maar wat jullie er van denken:
6u30: 60g brinta, proteinshake(1scoop)
10u20(pauze @ school): 1 banaan, proteinshake (1scoop)
12u: 6 boterhammen met kippenwit, blikje tonijn met boterhammen of belgd broodje (zonder mayonaise)
15u(pauze): 3 boterhammen (volkoren), proteinshake (1scoop)
18u: warm eten, is meestal rijst met kalkoen of biefstuk, in weekend soms eens pizza, spaghetti
21u (na training): 250g magere platte kaas, protein shake (1scoop)
Ik drink ook nog 2-3 liter water per dag, ik drink geen frisdrank of andere brol
Ik eet altijd volkoren of bruinbrood
Mijn proteinshakes zijn van gaspari en heb ook nog potje van nutrabolics staan
Ik train wel zwaar, ben namelijk meer gericht op bodybuilding, niet op van die fitnessboy's
(vb: squat: 110 kilo, bench: 90 kilo,..)
Zou graag eens jullie gedacht horen..
ik ben 16 jaar en train nu al een jaar of twee, ik train 5x in de week, ga amper nog uit, drink geen alcohol en ik houd me ook aan mijn voedingschema.
Nu momenteel weeg ik 80 kilo en sta ik op 9% vet.
Mijn doel is om in juli op minder dan 7% vet te staan, omdat ik toch ook wel eens van die keiharde buikspieren wil als ik over strand loop.
Nu volg ik al enkele weken het zelfde voedingsprogramma, en zou ik eens jullie gedacht willen horen.
Mijn doel is dus, zakken in vet% maar toch ook terwijl nieuwe spiermassa bijkweken.
Zeg maar wat jullie er van denken:
6u30: 60g brinta, proteinshake(1scoop)
10u20(pauze @ school): 1 banaan, proteinshake (1scoop)
12u: 6 boterhammen met kippenwit, blikje tonijn met boterhammen of belgd broodje (zonder mayonaise)
15u(pauze): 3 boterhammen (volkoren), proteinshake (1scoop)
18u: warm eten, is meestal rijst met kalkoen of biefstuk, in weekend soms eens pizza, spaghetti
21u (na training): 250g magere platte kaas, protein shake (1scoop)
Ik drink ook nog 2-3 liter water per dag, ik drink geen frisdrank of andere brol
Ik eet altijd volkoren of bruinbrood
Mijn proteinshakes zijn van gaspari en heb ook nog potje van nutrabolics staan
Ik train wel zwaar, ben namelijk meer gericht op bodybuilding, niet op van die fitnessboy's
(vb: squat: 110 kilo, bench: 90 kilo,..)
Zou graag eens jullie gedacht horen..
Laatst bewerkt: