Fitness Seller

Voedingsschema bulk check

Purejesse

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
63kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB'ers,

Ik heb zojuist een voedingsschema opgesteld alleen heb niet echt een idee of ik op de goede weg zit, simpelweg omdat ik vrijwel geen ervaring heb in het opstellen van voedingsschema's.

Mijn vraag aan jullie is dan ook om te kijken of dit een goede bulk voedingsschema is. Feedback is meer dan welkom!

Voeding

maaltijd 1;

Whey perfection scoop
300 ml halfvolle melk
80 gram ultra fine oats
2 volkoren boterhammen
pindakaas
3 plakken kipfilet

Maaltijd 2;

140 gram rijst
100 gram kip
150 gram gemixte groenten
30 gram gemixte noten
Banaan

pre work out 3;

2 volkoren boterhammen
6 plakken kipfilet
Appel

Post work out;

Whey perfection
300 ml melk
150 gram aardappelen
2 tartaren

Post bedtime meal

250 ml franse magere kwark

totale voedingswaarde;
Koolhydraten: 285 gram
Vetten: 84 gram
Eiwitten: 194 gram
Kcal: ongeveer 2800

Beste DBB'ers,

Ik heb zojuist een voedingsschema opgesteld alleen heb niet echt een idee of ik op de goede weg zit, simpelweg omdat ik vrijwel geen ervaring heb in het opstellen van voedingsschema's.

Mijn vraag aan jullie is dan ook om te kijken of dit een goede bulk voedingsschema is. Feedback is meer dan welkom!

Voeding

maaltijd 1;

Whey perfection scoop
300 ml halfvolle melk
80 gram ultra fine oats
2 volkoren boterhammen
pindakaas
3 plakken kipfilet

Maaltijd 2;

140 gram rijst
100 gram kip
30 gram gemixte noten
Banaan

pre work out 3;

2 volkoren boterhammen
6 plakken kipfilet
Appel

Post work out;

Whey perfection
300 ml melk
150 gram aardappelen
2 tartaren

Post bedtime meal

250 ml franse magere kwark

totale voedingswaarde;
Koolhydraten: 285 gram
Vetten: 84 gram
Eiwitten: 194 gram
Kcal: ongeveer 2800

Ziet er volgens mij redelijk uit. De maaltijd waar je de appel eet, zou je kunnen switchen met de banaan uit je pre-workout-meal En als post: 22 gram whey en 44 gram eitwitten uit je tartaar, uitgaande van 100 gr p/s is misschien wat veel eiwitten voor een maaltijd met jouw stats. Je zou iets lager in eitwitten kunnen zitten dus. 66 kg x 2,5 gram eiwit = 165 gram.

In compensatie met de mindere eiwitten mag je wel hoger in koolhydraten gaan zitten.

Laatst bewerkt:
Ik sluit me volledig aan bij Dreumes. Het ziet er niet verkeerd uit maar je eiwitten zijn hoog voor 66kg. Scheelt weer geld om 1 scoop whey te verwijderen. En mocht je een keer niet aan je vlees komen kan je die er altijd bij gooien die dag :)

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor de feedback, zal het gelijk aanpassen!

Dit ziet er goed uit man :). Ik zou dit schema gebruiken en goed op je gewicht letten. Als je niet aankomt kun je de carbs (in je post-workout) opschroeven.

Terug
Naar boven