Fitness Seller

voedingsschema (clean) bulk check

VinnieVince

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
2.433
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Graag tips/opmerkingen.
De kwarktaart op het laatst wat een extraatje, dat zit er niet standaard in :)
Gewicht weet ik niet precies, ik gok rond de 83kg. Zal me morgen eens wegen

voedingsschemacleanbulk27juni_zps81ad8ece.png

Hiernaast drink ik rond de 3L water per dag

Laatst bewerkt:
Van waar dat je 20g dextrose neemt bij je ontbijt war je ook al 2 stuks fruit eet? Sport je in de ochtend?

Energy drank 240 kcal
Quickly added calories 300kcal
kwarktaart 290 (telde niet gaf je aan)

Je geeft aan je target kcal is 3200. Zou deze kleine 1000kcal beter besteden aan wat hoogwaardigere voeding. Overigens lijkt me de 300kcal aan saus/groente in de avond me een redelijke overschatting. Ik verwacht dat je onderhoud op 83kg 1m93 op ~2800-2900 zit. Beetje zonde als je van plan bent 300 kcal boven onderhoud te eten je in werkelijkheid er nauwelijks bovenuit komt.

• Topic Starter Topic Starter
Van waar dat je 20g dextrose neemt bij je ontbijt war je ook al 2 stuks fruit eet? Sport je in de ochtend?

Energy drank 240 kcal
Quickly added calories 300kcal
kwarktaart 290 (telde niet gaf je aan)

Je geeft aan je target kcal is 3200. Zou deze kleine 1000kcal beter besteden aan wat hoogwaardigere voeding. Overigens lijkt me de 300kcal aan saus/groente in de avond me een redelijke overschatting. Ik verwacht dat je onderhoud op 83kg 1m93 op ~2800-2900 zit. Beetje zonde als je van plan bent 300 kcal boven onderhoud te eten je in werkelijkheid er nauwelijks bovenuit komt.

Wat betreft die schatting van groente en saus, daar ben ik niet zo goed in maar zal het voortaan wat lager inschatten dan.
De energie drank blijft, die is standaard (zelfs in de cut), dat is mijn brandstof haha :p De dextrose in de ochtend is meer voor de smaak dan voor de suikers. Beter zoetstof pakken dan daarvoor?
Had naast dit trouwens nog zo'n 0.5L cola op maar die staat er nog niet bij. Ik geloof dat mijn onderhoud rond de 3000 ligt, tijdje geleden berekent vóór de cut en die lag rond de 3100 maar ben denk een kilo of 2 kwijt

clean, bulk check? wat betekent dat allemaal?

dat je de sticky's eerst moet lezen ;-)

Is dat een speciaal programma dat je gebruik voor je schema, een site of heb je die zelf gemaakt (aangezien de layout lijkt me dat niet)?

Lijkt me wel handig zoiets, ziet er overzichtelijk uit.

In plaats van de dextrose te gebruiken voor de smaak zou ik eerder opteren voor kaneel (+ ev wat honing).
Bespaart je wat aan insulinepiek en in combinatie is dit nog zeer gezond ook.

150g kipfilet heeft je 50g eiwitten? Dit is wel een beetje overrated lijkt me

In plaats van de dextrose te gebruiken voor de smaak zou ik eerder opteren voor kaneel (+ ev wat honing).
Bespaart je wat aan insulinepiek en in combinatie is dit nog zeer gezond ook.

150g kipfilet heeft je 50g eiwitten? Dit is wel een beetje overrated lijkt me

Het is inderdaad wat hoog geschat, maar het is mogelijk.
100 gram rauwe kipfilet kan tot wel 25g eiwitten bevatten (hele hoge kwaliteit filet).
150 gram rauwe kipfilet kan dus tot 37,5g eiwitten bevatten.
Als je dit kookt kan 100 gram echter slinken tot 75 gram (nog steeds 25g eiwitten).
150g gekookte kipfilet kan dan dus nog zo'n 50 gram eiwitten bevatten.

Terug
Naar boven