XXL Nutrition

Voedingsschema CUT

zaho

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Ik probeer momenteel een voedingsschema op te stellen. Ik ben nog aan het experimenteren met mijn voeding, zowel qua lust als kosten. Volgens mij ben ik al redelijk op weg. Graag jullie feedback.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ziet er opzich prima uit. Zou de muesli vervangen door brinta/havermout. Zitten teveel suikers in meusli. Verder kan je de pasta met gehakt vervangen door zilvervliesrijst en kip. Gehakt heeft niet echt goede voedingswaarden voor een cut. Pasta kan opzich wel, ookal is rijst beter.

1. Geen muesli
2. Yoghurtdrank? Wat is dat? Suiker?

Verder ziet het er wel netjes uit, ik weet alleen niet zeker of de E/K/V-verhoudingen 40-40-20 goed zijn. Denk het wel :)

• Topic Starter Topic Starter
Brinta/havermout in de ochtend naar binnen werken gaat helaas niet. Smerige troep! Daarnaast heb ik ook muesli en yoghurtdrank (Optimel) weggelaten vanwege de suikers.

Ik zoek alleen nog een aanvulling voor mijn maaltijd van 18:00. Het moet ongeveer 200 kcal zijn, met een grote hoeveelheid aan koolhydraten. Iemand suggesties?

Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van ananas? Hierbij komt mijn totale voeding op 2322 kcal (45/35/20).

Brinta en melk moet je gewoon mengen met een half schepje whey met smaak naar keuze :D

Heerlijk!

Moet wel zeggen dat de allereerste keren dat ik brinta (naturel) at ook moest kokhalzen... Nu begin ik er elke dag mee.

Brinta en melk moet je gewoon mengen met een half schepje whey met smaak naar keuze :D

Heerlijk!

Moet wel zeggen dat de allereerste keren dat ik brinta (naturel) at ook moest kokhalzen... Nu begin ik er elke dag mee.

Idd de eerste keer brinta is niet echt aangenaam :)

-Yoghurtdrank

Zou misschien wat lager in carbs gaan, en wat meer vet.

Yoghurtdrank drink ik allang niet meer :rolleyes:

Ik zal in de OP even mijn nieuwe schema zetten.

groente

ik zal carbs iets verlagen en vetten iets omhoog

Terug
Naar boven