Fitness Seller

voedingsschema cut

Fatih53

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
hallo,

na 3 jaar KT en vervolgens 3 jaar gestopt te zijn, ben ik nu weer een maandje aan het trainen.
Ik wil nu beginnen met cutten en ik vroeg me af of mijn schema goed is.

ik ben 29 jaar
1,71 m
72 kg
27% bf
volgens HB is mijn totale caloriebehoefte per dag op een activiteitsfactor van 1,375 = 2352 kcal
Op het moment volg ik een 4 daagse split schema. Ik zit er aan te denken om te beginnen met een full-body workout i.c.m cardio.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Niemand?

Lijken me een beetje rare stats, weet je zeker dat dat klopt? 1,71 met 72 kg en 27% bf? 27% is wel echt enorm veel, dat zou betekenen dat je zonder vet iets van 50 kilo zou wegen, dan zou je niet zeggen dat je 3 jaar krachttraining erop hebt zitten, of je moet in die 3 jaar erop echt alles maar dan ook alles kwijt zijn geraakt? Het lijkt me eerder dat je je vetpercentage te hoog schat...

İk vond het ook raar. Maar heb het opgemeten op een omron weegschaal dit heb ik 1 keer gedaan en een week later nog een keer en hij gaf 2 keer hetzelfde aan. Die 3 jaar heb ook niet serieus getraind. Half jaartje wel dan weer half jaartje niet. Maar wel enig massa gekregen en wat behouden.

electronisch meten van vet klopt nooit...
gewoon met een huidplooimeter laten doen.

Bedankt voor de tip. İk ga er 1 aanschaffen :D verder nog iemand op of aanmerkingen aan mijn schema?

niet iedereen heeft een programma om dat te openen en de meeste hebben niet eens zin om het te openen.
als je er een screenshot van maakt bijvoorbeeld dan klikt het een stuk makkelijker.

Wat minder Koolhydraten en wat meer eiwitten misschien?

Maar houd vooral bij hoe je het op een bepaald schema doet, dan kan je het altijd aanpassen.

Dit filmpje kan nuttig zijn!

Terug
Naar boven