MuscleMeat

Voedingsschema goed?

KutBeest

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
64kg
Hallo allemaal ik zou graag willen weten of mijn voedingsschema goed is.
Tips zijn altijd welkom :D.

#1 8:30 glas fruitontbijt + boterham met pindakaas, ben altijd laat wakker weinig tijd

#2 10:50 6boterhammen met pindakaas/vlees +0.5L water

#3 15:40 2boterhammen pindakaas/vlees + stuk fruit+ glas chocolade melk
of als ik ga trainen fruitreep + stuk fruit, na de training 35gram dextose poeder opgelost in water.

#4 18:00 avond eten

#5 19:00 banaan/ander fruit

#6 20:00 50gram cashew noten + glas chocolade melk

#7 21:00 500gram magere kwark

drink op een dag meestal alleen melk en water :)

mag ik vragen wat je wilt bereiken?

Ik ga ervan uit dat je aan wilt komen.

1 boterham met pindakaas sochtends is wel weinig. Je kunt er makkelijk 3 op en neem anders een kom brinta. Als je te weinig tijd hebt sta je 5 minuten eerder op.

Er zit ook een aardig groot gat tussen je 2 maaltijd en je 3e. Probeer rond 13:00 nog een maaltijd in te lassen.

En als ik het ergens goed gelezen of gehoord hebt kun je die kwark het beste net voor het slapen gaan eten, half uur ofzo. Maar dat weet ik niet zeker!

• Topic Starter Topic Starter
Wil graag aankomen:), het is niet echt mogelijk om om 13:00 iets te eten want dan heb ik les misschien iets kleins voor onder de les :p?

Mocht je inderdaad aan willen komen is het belangrijk veel eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen. Daarnaast moet je natuurlijk hard trainen.

De boterhammen die je eet , eet je in één keer. Probeer dit te verdelen over de dag. En een paar boterhammen meer. Tussen #2 en #3 zit inderdaad een te groot gat.

eet donker brood en volle kwark ipv magere kwark. Je krijgt wel iets meer vetten binnen maar ik denk dat je dat niet erg vind, want je komt sneller aan.

Daarbij kun je ervoor kiezen op proteine shakes te gaan nemen.

lijkt me sterk dat je om 11 uur pauze hebt en daarna door moet tot half 4.
En broodjes eten onder de les gaat prima hoor ;-)

• Topic Starter Topic Starter
onee zit inderdaad een fout in moet zijn 11:30 :D

en Wanneer moet ik de kwark nou nemen half uur voor slapen?

er is geen moeten bij. als je maar zorgt dat je maag vol zit voordat je gaat slapen. heel de dag door neemt je lichaam voedingsstoffen op. Zorg er dus voor dat dit snachts ook optimaal is , als je niets kunt eten.

nootjes bv

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

een blikje met makrelen is geen succes

zou eerst eventjes behoefte uitrekenen ,daar wat boven zitten.
dit kun je nog steeds aanpassen in de loop van schema .
voediong goed spreiden .
er zit teveel tijd tussen trainen en maaltijd

blik tonijn voor onder de les, maakt ook geen geluid

Terug
Naar boven