XXL Nutrition

Voedingsschema (Graag commentaar, op- en/of aanmerkingen)

Mike1985

Novice
Waardering
0
Hallo,

Probeer al lange tijd een voedingsschema te maken. Telkens als ik ervoor ga zitten en op Internet begin te zoeken, kwam ik erachter hoe complex het eigenlijk is en je geen kant en klant schema hebt en stopte ik maar weer. Dit gaat nu al maanden zo, tot vorige week!

Uiteindelijk realiseerde ik me dat voeding heel belangrijk, misschien wel het belangrijste, bij het sporten is. Vorige week toch maar wéér gaan rondneuzen op Internet en op allerlei forums en in een paar uur een schema in elkaar gezet. Deze is als bijlage bijgevoegd. Graag commentaar en eventuele op- en/of aanmerkingen van jullie kant uit.

Ik weeg nu ongeveer 92kg en ben ongeveer 1,87m. Qua gewicht vind ik het wel goed, ik zou alleen gespierder willen zijn. Heb nu wat vet op mijn middel en mijn benen. Mijn schema is gebaseerd op ''Onderhoud''. Als je gespierder wilt worden, moet je dan voor onderhoud gaan, gaan cutten of bulken? Ga je bijvoorbeeld cutten, dan verlies je spiermassa en gewicht? Ga je bulken, dan kan je ook vet aankomen? En hoe zit dat met onderhoud? Blijf je dan zoals je bent, of als je voeding goed afgestemd is, kan je gespierder worden (Komt het beter uit)?

Mike

Bijlagen

Op onderhoud wil zeggen dat je inname gelijk is aan het verbruik.
Je valt dus niet af, en komt ook niet aan.
Spieren eigenlijk ook niet, hoewel je na een half jaar wel resultaat kan/moet zien.
bulken gaat alleen wat vlotter

op hoeveel prcent vet zit je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het eigenlijk een keer opmeten d.m.v. een weegschaal, maar die had ik niet tot mijn beschikking. Heb het nu dus even globaal berekend d.m.v. een formule die ik op Internet had gevonden. Ik kwam aan ongeveer 20%..

Terug
Naar boven