MuscleMeat

Voedingsschema, kritiek graag!

cheddels

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Ik heb nu het volgende schema qua voeding. Het doel is om massa aan te zetten:

Ontbijt:
350ML Halfvolle melk
50 Gram Brinta
30 gram Whey
1 Banaan

Ochtend:
2 Boterhammen met kruidenkaas

Lunch:
100 Gram Wokgroente
180 gram Kipfilet, bereid
180 gram rijst, zilvervlies bereid

Middag
2 Snee Boterham
3 x Ei (gebakken)
1 Appel

Diner:
450 Gram Gemiddeld Avondeten

PWO:
40 Gram Whey
30 Gram DextroJuice PRO

Avond:
4 Boterhammen met Ham-kaas
500 Gram Kwark

Totaal: E:288,7 K:392,5 V:77,4
33,8% 45,9% 20,4%
3421,1

Neem ik zo niet teveel eiwitten? Kan ik niet beter wat meer koolhydraten nemen ipv eiwitten? Ik weet alleen niet goed hoe ik dat op moet lossen.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het dat er in knackebrod veel koolhydraten zitten? Zou het misschien een idee zijn om die toe te voegen om de koolhydraten te verhogen?

Redelijk veel eiwitten voor jouw gewicht, zou ik persoonlijk iets minder doen en de koolhydraten en vetten extra toevoegen. Die boterhammen niet direct voor het slapen eten, eet die na je training.

• Topic Starter Topic Starter
De boterhammen eet ik ongeveer 40min na mijn PWO, de kwark vlak voor het slapen gaan, dit is goed toch?:)

Ik dacht idd ook dat de eiwitten te veel waren. Hoe kan ik alleen het beste de eiwitten verlagen en de koolhydraten verhogen?

Bij de lunch 100 gram kipfilet en eventueel bij het diner ook zoiets pakken, scheelt al een stuk. Voor koolhydraten de brinta verhogen en de rijst, na de training zowiezo meer boterhammen.

Zou niet al te veel veranderen.. ziet er op zich wel goed uit hoor! Wat je misschien zou kunnen doen is een weight gainer ipv whey shake na je workout.. vetten eventueel supplementeren of iets van vis toevoegen..

Terug
Naar boven