Hallo,
Zoals jullie misschien al weten ben ik nieuw. Mijn 1e vraag op deze (zo ik nu zie prachtige) site gaat over mij voedingsschema. Ik ben 18 jaar, 1.95 lang en weeg 76 kilo. Dat is zoals jullie wel zullen zien best weinig. Mijn doel is om echt flink aan te komen in spieren. Ik heb echt amper vet alleen kom ik moeilijk aan in massa. Mijn doel is om zichtbaar gespierd te worden, dus zoals b.v voetballers en filmsterren.
Echter heb ik een probleem dat ik al jaren rondloop met acnee. Het is nog niet helemaal weg. Ga er ook voor naar de dokter, en die zegt dat je zo min mogelijk zuivelproducten moet innemen. Ik blijk ook niet al te goed tegen zuivel te kunnen. Echter is dit wel de makkelijkste manier om eiwitten binnen te krijgen. Wat kan ik doen om toch eiwitten binnen te krijgen?
Daarnaast woon ik gewoon thuis, dus voor mij is het niet mogelijk om 2 pasta's per dag te gaan eten, en elke dag blikken tonijn naar binnen te werken. Ik eet gewoon wat de pot schaft.
Dus aantal belangrijke zaken :
- Train 3x per week (1,5 uur)
- Ben 1.95 lang / 76 kilo
- Woon thuis (kan niet alles eten)
- Kan slecht tegen zuivel (lastig i.v.m de eiwitten)
Kan iemand aangezien ik nieuw ben, mij hiermee helpen ?
Wat ik nu eet :
9.00 : -Thee / 5 bruine boterhammen met hagelslag/jam/boter
10.30 : -Appel / Stroopwafel
12.00 : - 6 Boterhammen met ham/kaas/kipfilet
14.00 : - 2 Boterhammen met ham/kaas/kipfilet
15.30 : - Cup a soup / 3 boterhammen met ham/kaas/kipfilet
16.30 : - Banaan
17.30 : - Avondeten (wat de pot schaft) en als toetje halve liter yogurt
20.00 : - Stroopwafel en koffie
23.00 : - 2 boterhammen met ham/kaas/kipfilet + 8 eetlepels yogurt
+ soms om 9.00 ook een schaaltje yoghurt met muesli
+ proteine-repen eet ik soms ook al tussendoortje
Kan iemand hier iets mee ?
Wat moet ik meer of minder gaan doen etc.
Zoals jullie misschien al weten ben ik nieuw. Mijn 1e vraag op deze (zo ik nu zie prachtige) site gaat over mij voedingsschema. Ik ben 18 jaar, 1.95 lang en weeg 76 kilo. Dat is zoals jullie wel zullen zien best weinig. Mijn doel is om echt flink aan te komen in spieren. Ik heb echt amper vet alleen kom ik moeilijk aan in massa. Mijn doel is om zichtbaar gespierd te worden, dus zoals b.v voetballers en filmsterren.
Echter heb ik een probleem dat ik al jaren rondloop met acnee. Het is nog niet helemaal weg. Ga er ook voor naar de dokter, en die zegt dat je zo min mogelijk zuivelproducten moet innemen. Ik blijk ook niet al te goed tegen zuivel te kunnen. Echter is dit wel de makkelijkste manier om eiwitten binnen te krijgen. Wat kan ik doen om toch eiwitten binnen te krijgen?
Daarnaast woon ik gewoon thuis, dus voor mij is het niet mogelijk om 2 pasta's per dag te gaan eten, en elke dag blikken tonijn naar binnen te werken. Ik eet gewoon wat de pot schaft.
Dus aantal belangrijke zaken :
- Train 3x per week (1,5 uur)
- Ben 1.95 lang / 76 kilo
- Woon thuis (kan niet alles eten)
- Kan slecht tegen zuivel (lastig i.v.m de eiwitten)
Kan iemand aangezien ik nieuw ben, mij hiermee helpen ?
Wat ik nu eet :
9.00 : -Thee / 5 bruine boterhammen met hagelslag/jam/boter
10.30 : -Appel / Stroopwafel
12.00 : - 6 Boterhammen met ham/kaas/kipfilet
14.00 : - 2 Boterhammen met ham/kaas/kipfilet
15.30 : - Cup a soup / 3 boterhammen met ham/kaas/kipfilet
16.30 : - Banaan
17.30 : - Avondeten (wat de pot schaft) en als toetje halve liter yogurt
20.00 : - Stroopwafel en koffie
23.00 : - 2 boterhammen met ham/kaas/kipfilet + 8 eetlepels yogurt
+ soms om 9.00 ook een schaaltje yoghurt met muesli
+ proteine-repen eet ik soms ook al tussendoortje
Kan iemand hier iets mee ?
Wat moet ik meer of minder gaan doen etc.

)
of ongezouten noten