XXL Nutrition

Voedingsschema Sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kemal12

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
63kg
Dag Boys,

Ik heb opzich wel een redelijk sportief lichaam (ik doe veel fitness en voetballen). Echter heb ik de laatste tijd last van een opkomend buikje. Ik wil dan ook eigenlijk voor een sixpack gaan, als ik voor iets ga doe ik ook 100% dedicatie! Aansluitend heb ik een schema opgesteld. Deze gaat als volgt;

Lengte: 1.83

Gewicht: 80 KG

Vetpercentage: 15%

Activiteitsniveau: 3 /5 x per week


09:00u

40 Gram ontbijtgranen (160 Kcal)

Kom Melk (130 Kcal)


12.00u

3 Gekookte Eieren (325 Kcal)

500 Gr Magere kwark (215 Kcal)


15.00u

150 Gr Kip (210 Kcal)

150 Gr Rijst Basmati (210 Kcal)

75 G Groenten (50 Kcal)


18.00u

150 Gr Vlees (210 Kcal)

150 Gr Aardappelen (210 Kcal)

75 Gr Groente (50 Kcal)


20.00u

Eiwitshake na trainen (110 Kcal)

125 Gr Fruit Aardbeien / Druiven / Kersen (36 Kcal)


Totaal: 1915 Kcal




Ik heb gemerkt dat hier een aantal zeer fanatieke sporters op het forum zitten. Kan iemand mij vertellen of dit het juiste aantal Kcal per dag is, of dit voedingsschema een beetje redelijk. Want ik krijg met die calculators niet echt precies uitgerekend hoeveel Kcal ik nu eigenlijk moet binnenkrijgen als ik voor een sixpack wil gaan!



Bij voorbaat dank voor jullie reacties!!
 
Ik zou je kwark op een ander tijdstip eten , maar dat is wat je zelf prefereert. Is je basmati rijst 150 gram al gekookt of ongekookt? Ongekookt is het namelijk al meer dan het dubbele aan kcals.
 
Ik zou je kwark op een ander tijdstip eten , maar dat is wat je zelf prefereert. Is je basmati rijst 150 gram al gekookt of ongekookt? Ongekookt is het namelijk al meer dan het dubbele aan kcals.

Oke, maar dan eet ik in de middag slechts 3 eieren denk dat dit een beetje weinig is? En die basmati rijst is ongekookt, gekookt zal ik dan uiteindelijk uitkomen op 2000kcal , maar vgm is dit ook prima voor mijn doel. Waar kan ik zien hoeveel kcal ik het beste kan eten per dag weet jij dit toevallig?
 
Je behoefte kan je uitrekenen op het internet via verschillende calculators....Overigens zal de gekookte rijst niet alleen +100 calorieen zijn , het is het dubbele. Of heb je de kwark weg gerekend? Ga eerst even je behoefte uitrekenen en daar -500 onder zitten en kijk het even aan. Richt op +-500gram verlies per week. Met jou gewicht is 2000 sowieso te weinig.....mocht je uiteindelijk stagneren en moeten verlagen dan zit je op het gegeven moment in hongerstaking.
 
Dik een half jaar verder.
En?
Hoe is het met Kemal12?
Heeft hij nog wat gedaan met de 100% "dedicatie" zoals hij zelf zei?
 
Snap zelf ook niet waarom jij dit bumped...
 
Ik wél. Toen ik een paar weken terug zei dat er een hele stormvloed aan dit soort baggerposten was wilde niemand er aan. Langzaam aan gaan er bij sommigen wat ogen open maar er is nog wat teveel hardnekkige weerstand.
 
Aan hun zelf de keus toch om verder te gaan of niet. Wie weet blijft zn forum activiteit alleen achterwege maar het trainen niet. Maar buiten dat is een post bumpen ook onzin.
 
Dat tweede vind ik wel interessant. Als je anderen aan het werk zet is voortgang / een update geen vereiste maar wel netjes.
Ik heb net vrij duidelijk uitgelegd waarom ik met name deze post bump. Het vergt wat IQ om de essentie daarvan op te pakken maar wat mij betreft mag hier net zo goed een slot op. Couldn't care less.
 
Zo, ook al moderator ambities?
 
Nee Sticks, m'n waterkoker stond op en ik had even een minuutje "idle time".
 
Ik wél. Toen ik een paar weken terug zei dat er een hele stormvloed aan dit soort baggerposten was wilde niemand er aan. Langzaam aan gaan er bij sommigen wat ogen open maar er is nog wat teveel hardnekkige weerstand.
Aan je postgeschiedenis te zien ben je ècht een heel vervelend mannetje die alleen maar aan het zeiken is. Ik weet niet wat voor god complex jij hebt, maar ben je in de veronderstelling dat advies "verdient" moet worden ofzo?
 
Nu jij er toch bent Rio-de-bio, weet jij waar Kemal11, Kemal10, 9,8,7,6,5,4,3,2, en 1 gebleven zijn?
Verdiend is met een "d".
 
Nu jij er toch bent Rio-de-bio, weet jij waar Kemal11, Kemal10, 9,8,7,6,5,4,3,2, en 1 gebleven zijn?
Verdiend is met een "d".
Nee, dat weet ik niet. Omdat het me echt geen ene reet boeit. Het is dubbel om te zeggen "couldn't care less" terwijl je er duidelijk mee zit, aangezien je er tijd aan besteedt.
 
Ik kwam deze troep toevallig tegen en net zoals je troep op je tuinpad gelijk even opruimt gaat dat hier net zo Rio-de-bio.
Deze post wordt gelijk de hit van de dag mede dankzij jou ook, misschien dat Kemal 364 zich ook nog even meldt.
 
Ik kwam deze troep toevallig tegen en net zoals je troep op je tuinpad gelijk even opruimt gaat dat hier net zo Rio-de-bio.
Deze post wordt gelijk de hit van de dag mede dankzij jou ook, misschien dat Kemal 364 zich ook nog even meldt.
Toch apart dat de troep sinds 5 februari alleen maar aandikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven