AndroidHealthClinic

voedingsschema van sport dieëtist

mav666

Novice
Waardering
0
Ik heb een voedingsschema gekregen van een sport dieëtist. M'n vetpercentage moet echt een heel stuk naar beneden en ik wil meer spieropbouw. Ik vind dat ik echt ontzettend veel moet eten......wat vind jij er van ?? Heb m'n oude voedingsschema (waarmee ik niet meer afviel maar eerder begon aan te komen) + m'n nieuwe schema neergezet. Train 3x in de week: kracht + cardio

Ik at:

08:00 2 gebakken eitjes (zonder boter) of wat optimel met cruesli of
Herbalife shake

11:00 appel

13:30 salade of Herbalife shake

16:00 wat groente

18:00 groente + vis/vlees/kip

Mijn nieuwe schema:

ontbijt: 2 volkoren boterhammen met magere kaas of vleeswaren
1 stuk fruit

tussendoor: 1 boterham met magere kaas of pindakaas cq gerookte zalm

Lunch: 1 boterham met magere kaas of vleeswaren
1 stuk fruit of een salade

tussendoor: banaan, krentebol of 1 Liga
1/4 liter magere melk

Diner : aardappelen, groente, (mager) vlees/ vis/ kip

Avond: magere kwark met fruit (1/2 bakje)
eventueel lijnzaadolie
eventueel salade

Alleen na training:

- 1/4 liter vruchtesap
- 1/2 liter magere melk, karnemelk, yoghurt of magere kwark met fruit

En wat betreft kwark etc. na training. De 1 zegt dat het binnen 20 minuten moet en de ander zegt pas na een uur. Wat is beter ?

is dat veel ? ik eet 3 x zoveel denk ik.

ik ben ook een keer bij een sportdietist geweest. die adviseerde ook kwark na de training. maar dat is k*t meenemen naar de sportschool. gewoon wat whey nemen dus.

direct na je training. uurtje later je avondeten. gaat goedkomen ;)

• Topic Starter Topic Starter

ik ben ook een keer bij een sportdietist geweest. die adviseerde ook kwark na de training. maar dat is k*t meenemen naar de sportschool. gewoon wat whey nemen dus.

3x zoveel...:eek: Vast en zeker ook 3x zo breed (qua spieren dan he). ;)

Ik train meestal s'morgens dus dat wordt dus lunch na een uurtje en van Whey krijg ik puisten....heel leuk...in mn gezicht.......zie er liever niet uit als een melaatse dus dat wordt voor mij kwark mee naar de sportschool.:D

3x zoveel...:eek: Vast en zeker ook 3x zo breed (qua spieren dan he). ;)

Ik train meestal s'morgens dus dat wordt dus lunch na een uurtje en van Whey krijg ik puisten....heel leuk...in mn gezicht.......zie er liever niet uit als een melaatse dus dat wordt voor mij kwark mee naar de sportschool.:D

Ik heb ook een hele tijd last gehad van puisten, meer zelfs acne, maar je krijgt eerder puisten van kwark dan whey. Temminste de goede whey, ik heb er veel geprobeerd en die van powersupplements (neutrale smaak) heeft de minste rotzooi erbij. Deze eitwitten zijn dus behoorlijk puur. Ik gebruik deze nu al een geruime tijd en de huid is zelfs beter geworden.

grt Davy

kerel, het gaat hier wel over een vrouw, die hebben wat minder nodig

Terug
Naar boven