Fitness Seller

Voedingsschema

XmisterX

Novice
Waardering
0
Na een aantal half afgewerkte pogingen is het nu echt tijd om goed te gaan trainen en eten. Ik heb vandaag een voedingsschemagemaakt met behulp van dit forum en calorieen alfabet.

Ik ben 22j, weeg 72kg en heb een lengte van 1,92. Mijn doel is om snel richting de 85kg te gaan. Ik train 3 a 4x per week, zonder cardio.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie nog verbeterpunten???

Na een aantal half afgewerkte pogingen is het nu echt tijd om goed te gaan trainen en eten. Ik heb vandaag een voedingsschemagemaakt met behulp van dit forum en calorieen alfabet.

Ik ben 22j, weeg 72kg en heb een lengte van 1,92. Mijn doel is om snel richting de 85kg te gaan. Ik train 3 a 4x per week, zonder cardio.

Hebben jullie nog verbeterpunten???

Ziet er idd goed uit, persoonlijk zou ik de cornflakes vervangen, in Weight gainer zitten vaak simpele koolhydraten namelijk, mijn voorkeur gaat uit naar havermout of brinta, die kun je allemaal tegelijk in de blender of shakebeker gooien en mixen maar!

Ik zou ook zeker de plakken ontbijtkoek om 12uur eruit gooien vanwege de suikers, ik zou wat meer boterhammen nemen

om half 7 zou ik meer kip en rijst eten, van alles 100 gram

Ik zou om eerdergenoemde reden geen weightgainer eten 's avonds maar 500gr magere kwark, langzame eiwitten voor de nacht i.c.m. met havermout

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven