Fitness Seller

Voedingsschema

Prisje8

Novice
Waardering
0
Hellow,

Zou iemand mij kunnen laten weten hoe het perfecte voedingsschema eruitziet?
Ik heb last van lovehandles en zou deze graag weg willen. Ik heb gelezen dat de voeding hier een rol in speelt.

Groetjes

gewoon bij voeding.. de stukjes lezen..
suc6

dat is een normale reactie.
je gaat toch ook niet eerst maar wat lullen en dan pas denken wat je nu eigenlijk wil zeggen.
dus doe wat adriaan zegt en ga eerst de stickies lezen. maak dan je eigen schema wat op jou van toepassing is en lees nog meer, voor je op andere gaat schelden!

Ik kan geen "lovehandles" ontdekken. :scratch:

Hoe ziet je training eruit?

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes: eikel ! :rolleyes:

@TS, post even wat je nu eet, dan kijken we wat er verbeterd moet worden, post ook even je trainingsschema

:rolleyes:

ik ben nog maar pas begonnen dus alles is nog nieuw voor mij. ik ga 2x per week naar de fitness, daar doe ik enkel cardio-oefeningen.

mijn voedingsschema nu:

8.00u 4 boterhammen

12.00u soep

14.00u appel

19.00u dit verschilt telkens, meestal aardappelen

Hier zal waarschijnlijk een heleboel aan verandert moeten worden :rolleyes:

Ik ga 2x per week naar de fitness en doe enkel cardio-oefeningen.
Zijn er misschien nog andere oefeningen die ik kan doen om hieraan te werken? :rolleyes:

Er zijn geen oefeningen die direct en specifiek je 'lovehandles' aanpakken, maar met een lichaam als de jouwe zou ik me toch meer op krachttraining richten. Door alleen cardio te doen wordt je lichaam eerder slapper dan strakker, terwijl juist krachttraining zorgt voor een hogere spiertonus(en dus een strakker lichaam).

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn geen oefeningen die direct en specifiek je 'lovehandles' aanpakken, maar met een lichaam als de jouwe zou ik me toch meer op krachttraining richten. Door alleen cardio te doen wordt je lichaam eerder slapper dan strakker, terwijl juist krachttraining zorgt voor een hogere spiertonus(en dus een strakker lichaam).

Oei, slapper? Dat is niet te bedoeling!
Wat houdt krachttraining dan precies in??

Hellow,

Zou iemand mij kunnen laten weten hoe het perfecte voedingsschema eruitziet?
Ik heb last van lovehandles en zou deze graag weg willen. Ik heb gelezen dat de voeding hier een rol in speelt.

Groetjes

Ten eerste, er bestaat niet zo iets als een perfect voedinggschema. Ten tweede, ondanks dat je hier nieuw bent moet je niet verwachten dat ook maar iemand een schema voor jou opstelt zonder eerst me gerichte vragen te komen. En deze vragen worden gerichter naarmate je meer tijd besteedt aan het lezen van de voedingssticky's. Ten derde, zoals mensen al terecht opmerkte, jij hebt geen love-handles. En ten vierde, als jij dat eet (wat je boven postte) zal ik me eens achter de oren krabben om te kijken waar het echte probleem zit...

Goed bezig, ga zo door.

lovehandles ? waar dan ?

je eet extreem weinig, zeker voor iemand die nog gaat sporten. 1 soepje + appel tussen 8u en 19u is zo goed als niks, gooi daar tenminste nog 1 volwaardige maaltijd tussen.

Terug
Naar boven