Kwantiteit
Novice
- Waardering
- 0
Hey,
Ik heb een paar topics gelezen van BIG T en andere proffesionele bodybuilders maar toch blijven er bij nog een paar vraagjes zitten.
Ik ben niet nieuw in het bodybuilding wereldje ik train al ongeveer een jaar maar ik heb echt niet op mijn eten gelet. En die fout wil ik nu gaan rechtzetten.
Mijn doel is aankomen in massa & gewicht.
Ik heb in een topic van BIG T mijn BMR berekent.
Mijn vraag is hoe kun je uitrekenen of weet iemand hoeveel calorieën je verbrand als je één uur KT doet?
Ook hoeveel calorieën extra moet ik eten om zeker te zijn dat ik ga verzwaren in gewicht?
Ik ben van lichaamsbouw een hele magere. Dus mijn lichaam verbrand heel snel. Daarom dat ik niet goed weet hoeveel ik meer moet eten.
Ook weet ik niet hoeveel ik van alles moet innemen.
Ik heb eens in een boekje gezien dat je :
- 4.4g eiwitten per kg lichaamsgewicht
- 4.4g koolhydraten per kg lichaamsgewicht
- 44 / 46g Calorieën per kg lichaamsgewicht
- 1,1g Vet per kg lichaamsgewicht
Klopt deze cijfers? Of zit het boekje Muscle & Fitness verkeerd?
Ik heb een paar topics gelezen van BIG T en andere proffesionele bodybuilders maar toch blijven er bij nog een paar vraagjes zitten.
Ik ben niet nieuw in het bodybuilding wereldje ik train al ongeveer een jaar maar ik heb echt niet op mijn eten gelet. En die fout wil ik nu gaan rechtzetten.
Mijn doel is aankomen in massa & gewicht.
Ik heb in een topic van BIG T mijn BMR berekent.
Mijn vraag is hoe kun je uitrekenen of weet iemand hoeveel calorieën je verbrand als je één uur KT doet?
Ook hoeveel calorieën extra moet ik eten om zeker te zijn dat ik ga verzwaren in gewicht?
Ik ben van lichaamsbouw een hele magere. Dus mijn lichaam verbrand heel snel. Daarom dat ik niet goed weet hoeveel ik meer moet eten.
Ook weet ik niet hoeveel ik van alles moet innemen.
Ik heb eens in een boekje gezien dat je :
- 4.4g eiwitten per kg lichaamsgewicht
- 4.4g koolhydraten per kg lichaamsgewicht
- 44 / 46g Calorieën per kg lichaamsgewicht
- 1,1g Vet per kg lichaamsgewicht
Klopt deze cijfers? Of zit het boekje Muscle & Fitness verkeerd?