AndroidHealthClinic

voedingsschema

Thijskruger

Novice
Waardering
0
hallo,
is er misschien iemand die samen met mij een voedingsschema zou kunnen samen stellen? Ik heb heir nog geen ervaring mee en omdat ik erg ongelijkmatig eet zou ik dit wel erg handig vinden. Het hoeft niet een echt bodybuild schema te worden maar zeg maar een schema waarbij je spieren toch wel gestimuleerd worden ( dus niet echt een bulk schema )

alvast bedankt , groetjes

Wat zijn je stat's? hoeveel kilo, type lichaam? wil je aankomen of afvallen?activiteiten per dag/ zwaar werk, scholier??
Wil je best een trap in de goeie richting geven , maar je kunt hier al heel veel vandaan halen als je goed zoekt!

Wil je dat er een lijst voor je wordt gemaakt, met wat je precies moet eten ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 16 jaar
gewicht: 72
type zou ik zo niet weten .. er staan wel wat foto's bij post jou foto topic naam: 16 jaar en 8 maanden getraind..
ik wil niet echt zwaar aankomen maar gewoon een regelmatig schema krijgen met de dingen die gewoon goed voor de groei van spieren zijn.. het is niet zo dat ik me voledig op het bodybuilding ga storten want daar vink mezelf nog wat te jong voor.. ik ben aan het studeren ... het is niet dat ik jullie vraag om er helemaal 1 voro mij te maken, maar ik zou het erg fijn vinden als iemand me gewoon hierbij wil begleiden omdat ik echt er helemaal geen bal verstand van heb

Laatst bewerkt:
is het al misschien slim als ik elke ochtend donker brood met kipfilet ga eten? ik eet nu meestal wat lichter brood en pleur der gewoon maar op waarin ik zin heb.

Ik las ook iets over noten ofzo .. wat als ik nou 2 of 3 keer in de week een paar handjes ongezoute noten eet?

Bij het avond eten moet ik ook gewoon eten wat er op tavel komt .. maar is het beter om meer vlees en aardappels/rijst te eten dan groenten? vanwege de eiwitten en kolydraten?