AndroidHealthClinic

voedingsschema

Thijskruger

Novice
Waardering
0
hallo,
is er misschien iemand die samen met mij een voedingsschema zou kunnen samen stellen? Ik heb heir nog geen ervaring mee en omdat ik erg ongelijkmatig eet zou ik dit wel erg handig vinden. Het hoeft niet een echt bodybuild schema te worden maar zeg maar een schema waarbij je spieren toch wel gestimuleerd worden ( dus niet echt een bulk schema )

alvast bedankt , groetjes

Wat zijn je stat's? hoeveel kilo, type lichaam? wil je aankomen of afvallen?activiteiten per dag/ zwaar werk, scholier??
Wil je best een trap in de goeie richting geven , maar je kunt hier al heel veel vandaan halen als je goed zoekt!

Wil je dat er een lijst voor je wordt gemaakt, met wat je precies moet eten ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 16 jaar
gewicht: 72
type zou ik zo niet weten .. er staan wel wat foto's bij post jou foto topic naam: 16 jaar en 8 maanden getraind..
ik wil niet echt zwaar aankomen maar gewoon een regelmatig schema krijgen met de dingen die gewoon goed voor de groei van spieren zijn.. het is niet zo dat ik me voledig op het bodybuilding ga storten want daar vink mezelf nog wat te jong voor.. ik ben aan het studeren ... het is niet dat ik jullie vraag om er helemaal 1 voro mij te maken, maar ik zou het erg fijn vinden als iemand me gewoon hierbij wil begleiden omdat ik echt er helemaal geen bal verstand van heb

Laatst bewerkt:
is het al misschien slim als ik elke ochtend donker brood met kipfilet ga eten? ik eet nu meestal wat lichter brood en pleur der gewoon maar op waarin ik zin heb.

Ik las ook iets over noten ofzo .. wat als ik nou 2 of 3 keer in de week een paar handjes ongezoute noten eet?

Bij het avond eten moet ik ook gewoon eten wat er op tavel komt .. maar is het beter om meer vlees en aardappels/rijst te eten dan groenten? vanwege de eiwitten en kolydraten?

Waar zorgt kwark eigenlijk voor en wat voor een kwark moet je eten... ik neem aan niet van die mona kwark met allemaal troep erin?:P

iemand misschien tips? want dan kan ik beginnen met het samenstellen van me schema

Begin er mee om een uurtje voor je gaat slapen een bakje kwark naar binnen te spelen, dit zorg voor langzame eiwitten tijdens de nacht en 's morgens als je opstaat een bakje havermout te nuttigen met een shake en een banaan erdoor, als je moet eten wat de pot schaft dan zou ik gewoon kijken dat ik niet teveel saus bij het eten neem en voor de rest veel groenten (200gr per dag). Hoeveel vlees of aardappelen is moeilijk te zeggen als je je eten niet afweegt. Verder zou ik proberen om om de twee a drie uur een kleine maaltijd te nuttigen, vb boterham met kippenwit, brinta, bambix met een shake erdoor enz. Probeer op 6 maaltijden te komen.

Goeie tip, probeer aan de hand van dit forum een schemaatje samen te stellen en post het eens, dan ga je gelijk meer hulp krijgen.

Greetzzzzzz.

Sochtends 7 uur:
Bakje cornflakes met melk + een extra glas melk + een banaan
10 uur:
1 broodje met kipfilet + glas water
12 uur:
2 broodjes met kipfilet + glas water
15 uur:
1 broodje met beleg + glas melk
18 uur:
Aardappels/rijst + stuk vlees + groente + bakje yoghurt met cruslie
20 uur:
Bakje kwark + stuk fruit

Trainen 4x in de week na training:
Eiwit Shake
Aantal malen in de week:
Handje vol ongezoute noten

volgensmij is dit nog lang niet goed .. maar der is een begin

Thijskruger zei:
Sochtends 7 uur:
Bakje cornflakes met melk + een extra glas melk + een banaan
10 uur:
1 broodje met kipfilet + glas water
12 uur:
2 broodjes met kipfilet + glas water
15 uur:
1 broodje met beleg + glas melk
18 uur:
Aardappels/rijst + stuk vlees + groente + bakje yoghurt met cruslie
20 uur:
Bakje kwark + stuk fruit

Trainen 4x in de week na training:
Eiwit Shake
Aantal malen in de week:
Handje vol ongezoute noten

volgensmij is dit nog lang niet goed .. maar der is een begin
Probeer hier is iets mee:

1 havermout, melk shake banaan
2 brood, kippewit shake
3 rijst kip ananas
4 4 ei eiwit rijstcrackers
5 in uw geval wat de pot schaft
6 kwark met banaan

wat bedoel je met die shakes ? ik kan neit te gek doen hoor .. ik ben nog maar 16 en te veel bijkopen kan ik ook niet ..

ik kan ook niet bij maaltijd 3 warm eten want dan ben ik op school

verder niemand tips of aanpassingen?

Thijskruger zei:
wat bedoel je met die shakes ? ik kan neit te gek doen hoor .. ik ben nog maar 16 en te veel bijkopen kan ik ook niet ..

Dan koop je geen poeders, zorg ervoor dat je je eiwitten ergens anders uit krijgt

Thijskruger zei:
ik kan ook niet bij maaltijd 3 warm eten want dan ben ik op school

Dan eet je koud, doe een kipfilet op volkorenbrood in een zakje en neem mee naar school.

Terug
Naar boven