AndroidHealthClinic

voelt weinig van xpand energized

breedt

Cool Novice
Waardering
0
Ik zat te kijken voor een goeie creatine heb al een keer NO-explode en Cellmass gebruikt
NO-explode voelde ik wel een beetje maar moest de dosis verhogen
Nu las ik veel over xpand energized
ik dacht lijkt me wel wat 2 potten besteld 1 voor mij en 1 voor me maat
heb de revieuws een beetje gelezen dacht neem eerst een halve schep want moet best heftig spul zijn voelde niks toen naar 1 schep gegaan toen weer naar 2 heb vandaag met 3scheppen getraind en wil niet meer gaan nemen nu gebruik ik het bijna een week
maar voel er vrij weinig van maatje van me gaat er lekker op met 1 schep super druk ken niet van de gewichten afblijven ik heb totaal geen energie boost en dat na 3scheppen
heb niet echt een eet schema maar let wel op me eten krijg genoeg eiwitten en koolhydraten binnen dus daar licht het ook niet aan
het kan wel zijn dat ik er minder op reageer zoals ik overal minder op reageer haha
maar na 3scheppen moet ik toch echt wel wat gaan voelen WEET IEMAND WAAR ZIT AAN KAN LIGGEN

aan jou, niets aan te doen. Wrs reageer je niet op creatine.

Heb ik zelf ook gehad. Ik begon toen met 2 scheppen. De 1e paar keer voelde k wel wat meer energie opkomen, maar na een paar dagen had ik dit ook niet meer (gewenning?) toen maar over gegaan op 3 scheppen alleen daarvan kreeg k alleen maar last van me maag. Het ligt dus echt aan de persoon. Zo is een vriend van mij wel heel gevoelig voor een hoge dosis cafeïne en voelde hij die energized expand wel goed werken.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ja is jammer maar drink zelf ook nooit koffie of red bull en in 3 scheppen zit aardig wat cafeïne ook vreemd dat ik daar dan niet druk van wordt

even on-topic,

Wat verwacht je precies te voelen? Heb je ook wel eens geprobeerd een scoop te nemen en dan niet te trainen. En dan na een half uur tot een uur wederom een scoop om je tolerantie te testen? (Nou moet je natuurlijk niet 5 scoops naar binnen gaan werken ;-) )

Anyway. Ik ben nog altijd tevreden over No Xplode.

ps: Doe eens een tabelletje met resultaten.

Neem een dag wel een XPAND of NOXPLODE, 1 uur voor je gaat trainen.
Probeer je maximum gewicht te bepalen bij bijv. een barbell curl.

Je neemt bv: gewicht 10kg (of 5, of 15, of 20. Wat je degelijk aan kan)
En dan pomp je rustig door, alle herhalingen vloeiend tot je niet meer kan.

Vergelijk het eens met een dag dat je geen supplement neemt.

Het zou kunnen dat je resultaten wel beter zijn, maar je niet gevoelig bent voor het `werkende gevoel` tussen je oren. ;-)

Misschien een tip? Anyway. Laat maar weten :)

:eek: icecoldlemon :eek:

ot: noxplode is geen volwaardig creatine supplement. Je moet het stacken met Cellmass, of een andere creatine. Het is meer een igniter en pomper.

Terug
Naar boven