Fitness Seller

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

En die van Levante en New York Cosmos of waar zat hij? Aztecs? Geen zin om te googlen
Pakte geen prijzen met die clubs. Bij zowel Barcelona en Feyenoord won hij twee prijzen.

:dunno:
 
Ik weet zeker dat bijna elke halve mongool op straat die fan is van Cruijff amper weet dat hij ook nog een balletje heeft getrapt bij Levante.
 
Ik word zo moe van dat 010 slash 020 gehaat
De supporters in die reportage zijn in ieder geval volslagen idioten. Zo ongebruikelijk is het toch niet dat een voetballer voor twee van de 'grote drie' voetbalt? :thinking:

Gullit ging naar PSV. Koeman van Ajax naar PSV, en later via Barcelona naar Feyenoord. Kieft via Torino naar PSV. (etc.)
 
John van Loen idem dito. Die kreeg van Ajax supporters zelfs een kogelbrief. Hoeveel gezeik hij over zich heen heeft gekregen in zijn loopbaan daar krijgt een paard de hik van.
 
Vermeer... Sloeg ook nergens op met die opgehangen pop. :gek:
 
Dit somt het wel op

images?q=tbn:ANd9GcSHuZl4ZcNg6N7NFngzGPCcnQjMNWRMxrX-RuwStyUcXkE5HCPkFg.jpg
 
Wat waren de gezangen alweer toen de vrouw van Louis van Gaal gestorven was?

En natuurlijk:

Als ik me niet vergis deed Lucius (ex-PSV!) toen teken dat ze ermee moesten kappen.
 
Topaankopen Danny! Vooral de 3+ miljoen voor Nieuwenburg.
 
Zeros waren een bewogen decennium voor de Godenzonen; 10 trainers versleten. In jaren 90 maar 4 en de tens jetzt 5
 
Jol die werd weggepest door Cruijff. :o
 
Speelde Jol niet 4-4-2?
 
Zonder ruit en opkomende buitenspelers die wisselen van plek en libero die ook spits kan spelen etc etc zeker?
 
Wat een eng mannetje was het toch ook.
 
"Johan vond Regtop een rare naam. Die naam paste volgens hem niet bij Ajax. Zodra de opstelling werd voorgelezen, zag je het aan zijn lichaamstaal."

Bedankt Hendrik
 
Back
Naar boven