XXL Nutrition

CL: PSG - Inter

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    3
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Pfff, Barcelona had gewonnen van dit Parijs.

• hihi
Waarderingen: mat
Barcelona had er in ieder geval twee gemaakt. Yamal en die Braziliaanse gozer aan de overkant.

• Like
ziek

Poeh zeg... weinig wedstrijd.

Viel me weer op wat voor luie speler Dembele is als het niet meteen meezit voor hem.

Een spontaan "volks"-feest...

Ik heb het altijd een apart gegeven gevonden dat je iemand fysiek wil aanvallen, omdat hij (of zij) supportert voor een ander team. Dat is een psychologisch probleem, mensen. Dan heb je niet genoeg knuffels gekregen van mama of zo?

Vermoeden van matchfixing... Ik zeg wel "vermoeden", want bewijs dat is er niet.

Viel me weer op wat voor luie speler Dembele is als het niet meteen meezit voor hem.
Ousmane Dembélé wordt daags na de eindzege in de Champions League in het zonnetje gezet door de UEFA. De aanvaller van Paris Saint-Germain, in de finale tegen Inter (5-0) nog goed voor twee assists, is verkozen tot Speler van het Toernooi. Een teamgenoot krijgt de eervolle vermelding van Talent van het Toernooi.
Hoezo? Snap er eerder niets van dat Barcelona 7 goals incasseerde tegen dit Inter :roflol:

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=eJSAEj2C6iM

Misschien kunnen ze bij Barcelona eens een centrale verdediger opstellen in plaats van die Baskische vogelverschrikker. Ik word écht moe van die man. Moe, moe en nog eens moe, zeg ik je!

Laatst bewerkt:
Zag Dembele vooral rondsloffen. Kreeg tegen inter verschillende keren onder z'n voeten van ploegmaats omdat hij geen druk zette.

Zou 'm niet moeten bij Club :moon:

Bij Barcelona speelde hij vooral Fortnite heb ik de indruk. Want op het veld heeft hij niet veel gedaan.

• Like
Leek idd nogal wat kritiek te krijgen op z'n mentaliteit bij Barcelona. Komt pas nu weer boven water.

Herinner me de kwalificatiematchen van Frankrijk voor het WK 2018, vond 'm daar echt fenomenaal goed spelen. Kreeg echter weinig kansen tijdens het toernooi zelf.

Best wel gek, want het is de dezelfde club waar Neymar enigszins normaal deed. 🤔

• Haha
Misschien kunnen ze bij Barcelona eens een centrale verdediger opstellen in plaats van die Baskische vogelverschrikker. Ik word écht moe van die man. Moe, moe en nog eens moe, zeg ik je!
The Three Barça Stooges: L. De Jong, Depay & Martínez

Jordan.png

't Doet me gofferdomme denken aan Christanval.

Terug
Naar boven