Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had idd wel liever Barca in de finale gezien. Zag psg dan nog winnen, maar zou tenminste spannender zijn.
Hoezo? Snap er eerder niets van dat Barcelona 7 goals incasseerde tegen dit InterVermoeden van matchfixing... Ik zeg wel "vermoeden", want bewijs dat is er niet.

Ousmane Dembélé wordt daags na de eindzege in de Champions League in het zonnetje gezet door de UEFA. De aanvaller van Paris Saint-Germain, in de finale tegen Inter (5-0) nog goed voor twee assists, is verkozen tot Speler van het Toernooi. Een teamgenoot krijgt de eervolle vermelding van Talent van het Toernooi.Viel me weer op wat voor luie speler Dembele is als het niet meteen meezit voor hem.
Hoezo? Snap er eerder niets van dat Barcelona 7 goals incasseerde tegen dit Inter![]()
The Three Barça Stooges: L. De Jong, Depay & MartínezMisschien kunnen ze bij Barcelona eens een centrale verdediger opstellen in plaats van die Baskische vogelverschrikker. Ik word écht moe van die man. Moe, moe en nog eens moe, zeg ik je!