XXL Nutrition

Voetbal Compilaties & Trivia

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
78ac41aede363ec8a9830f7484955c0f.jpg

Ik adoreer deze man. Als ik ooit iemand had willen zijn was het hem

• #2.525
Inderdaad :D

De spits die Duitsland al jarenlang mist.

Ze hadden wel een paar goede uit Polen laatste 2 decennia

Ze hadden wel een paar goede uit Polen laatste 2 decennia

Dat Duitse team in 2006 vond ik echt baas.

Klose, Podolski en Borowski stonden toen geloof ik alle 3 altijd basis.

En daarnaast nog opperhelden zoals Ballack en Lehman. god***domme wat een tijd…

En wie kent David Odonkor nog? Zijn carrière ging als een nachtkaars uit door slepende blessures naar ik meen. Kleine behendige buitenspeler die ze toen vaak lieten invallen om iets te forceren.

• #2.528
Kuranyi die volgens Huub telkens een halfuur voor de spiegel stond te koekeloeren.

Weet niet hoe oud je bent maar het team tussen 1988 en 1996 vond ik fantastisch. Als ik alle namen opnoem val je om

Kuranyi die volgens Huub telkens een halfuur voor de spiegel stond te koekeloeren.

Ik heb het Duitse rood-zwarte uitshirt van dat WK in 2006 met Kuranyi 23 achterop. Origineel alles.

Ooit op vakantie gekocht toen, terwijl ik helemaal niks met Kuranyi heb of had destijds. Maar het was het enige shirt dat daar hing in de winkel in mijn maat destijds, haha. Geinig dat soort dingen…

Weet niet hoe oud je bent maar het team tussen 1988 en 1996 vond ik fantastisch. Als ik alle namen opnoem val je om

Ik ben van ‘96, lol. Het WK van 2006 was het eerste WK dat ik heel bewust mee heb gemaakt. Ik was toen echt geobsedeerd door alles wat met voetbal te maken had en ik kan de selecties van de toplanden van toen nog steeds wel dromen, lol.

Brehme
Mattheus
Hassler
Riedle
Illgner
Klinsmann
Völler
Bierhoff
Ziege
Zal vast nog wel een baas vergeten zijn

Sammer

Screenshot_20230226_192128_YouTube.jpg

FA Cup begrijp ik al niet laat staan de League Cup :emo:

• #2.539
Twee bekercompetities begrijp ik sowieso niet.

Heeft Frankrijk dat ook niet? :emo:

Terug
Naar boven