Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ronaldo heeft Barthez misschien nog meegemaakt. Voor vd Sar had Manu een hoop vliegenvangers. Bosnisch, Howard. Niemand kon Schmeichel echt vervangen.Edwin ging past in 2005/2006 naar Man Utd, Ronaldo in 2003/2004.
Heb het even opgezocht. Toen beide heren deel uitmaakten van de selectie waren Tim Howard en vervolgens Tomasz Kuszczak de tweede doelmannen.

Bizar dat ze daar jaren geen waardige opvolger voor Schmeichel vonden. Na VdS hadden ze wel gelijk De Gea. Tot het bergaf ging met de Spanjaard na het WK van 2018.Ronaldo heeft Barthez misschien nog meegemaakt. Voor vd Sar had Manu een hoop vliegenvangers. Bosnisch, Howard. Niemand kon Schmeichel echt vervangen.
Al vind ik Milans keeper wel een topper.Alex Meret van Napoli is ondergewaardeerd. Ik had hem liever bij AC Milan gezien dan een niet-Italiaan.
Wat had ik een hekel aan die man. 't Sloeg toch vaak nergens op wat hij deed.
Was bij Frankrijk een hele andere keeper. Bij Manu leek het nergens opDat wel.
Wat had ik een hekel aan die man. 't Sloeg toch vaak nergens op wat hij deed.
Sao Paulo wk finale van Liverpool gewonnen. 3e keeper op winnend wk 2002. Echte legende.Van Ceni hoorde je vroeger nooit veel van. Ken m van wiki. Campos nog zo een held.