Fitness Seller

Voetbal Compilaties & Trivia

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721

:roflol:

• #2.722

Zonder de wedstrijd tegen Oranje hadden ze wellicht die weerbaarheid niet gehad in de finale. :thinking:

• #2.723
Xabi Alonso was born in the small town of Tolosa, Gipuzkoa, Basque Country, into a family known for its footballing prowess. His father, Periko Alonso, won La Liga twice in successive seasons with Real Sociedad and a third time after he joined Barcelona. He also featured in the national team, winning 21 caps over the course of his career.
Ha! Weten we dat ook weer.

• #2.724
260674dc289541b0faee34efbd9f730f.jpg

• #2.725

Ik had Krul was in de basis gezet i.p.v. die vreemde snoeshaan.

• #2.728

Ik vraag me af wie met nummer 21 speelde bij Real Madrid, want hij ging voor numero 5 aldaar.

Ik vind Rooney wel chill als nieuwe Premier League pundit.

Sowieso vind ik het wel grappig dat spelers zoals hij en bijvoorbeeld in Nederland Robin van Persie en Mark van Bommel tijdens hun carrière vaak uiterst onsympathiek overkwamen maar nu compleet het tegenovergestelde zijn.

• #2.734

Micah :bow:

• #2.735
De clips van CBS Sports Golazo zijn ook goed. 👌

Laatst bewerkt:
  • #2.736
218d154f4e18b058143356c81b67c260.jpg

Ik vraag me wel af wat het gemiddelde per wedstrijd was, want dan zou het me geeneens verwonderen dat Müller de eerste plaats pakt.

Micah is een beetje geforceerd grappig imo en samen met die andere 3 is het echt een woke gezelschap bij dat CBS. Stelletje mong*len.

• #2.738
Keane dan?

Na die episode met Shearer overwoog hij wel te stoppen.

Keane is wel geinig maar ze zitten daar allemaal in zo’n woke keurslijf gedrukt. Bij die breakfast show van ze moet er altijd een wijf en een zwarte bijzitten… Verziekt volk die Britten.

• #2.740

Dat hij überhaupt nog kon voetballen na al die blessures.

Terug
Naar boven