AndroidHealthClinic

Voetbal Compilaties & Trivia

Best, Pele en Beckenbauer gingen ook naar de VS.

Ken die Reinaldo niet :)

Premier%2BLeague%2BManagers%2BSeason%2B2016-17.png

Premier League managers ^

• Topic Starter Topic Starter
Gerson is ervan overtuigd dat Neymar niet tot het beste elftal van Brazilianen zou passen.
Neymar is bij FC Barcelona uitgegroeid tot een speler van wereldformaat. Hij wordt genoemd als grote kanshebber voor de Gouden Bal, maar als het aan Gerson ligt is dat niet genoeg om tot het beste Braziliaanse elftal aller tijden te horen.

Gerson maakte deel uit van het elftal dat in 1970 wereldkampioen werd. Hij vindt dat de meeste spelers uit dat elftal tot de beste Braziliaanse ploeg ooit behoren.

"Er zal geen plaats zijn voor Neymar", zegt Gerson tegen FOX. "Op wiens plek zou hij moeten spelen? Hij kan niet op de plek van Rivellino. Ook niet op die van Pele. Zou hij erin moeten voor Tostao? Jairzinho? Er zou op het middenveld niet eens plaats zijn voor Neymar."

Ook op de bank is er volgens Gerson geen plek. "Wij hadden Caju, een enorm talent op de bank zitten. Hij speelde vaak op nummer tien. Waar je hem ook neerzette, hij was geweldig. En hij zat bij Brazilië vaak op de bank. Dus ik denk niet dat Neymar per se op de bank zou moeten zitten in het beste team."

:D

Vind het wel vermoeiend om altijd spelers uit het stenen tijdperk voorgeschoteld te krijgen wanneer het over de besten aller tijden gaat. Je moet echt gek zijn om in die Pelé aanbidding te geloven.

Dat het vroeger beter was gaat niet op voor voetbal.

haters-gonna-hate-donald.gif

Daarom was het ook jammer de we het WK 2010 niet wonnen. Zou meteen de '74 en '88 generatie hun mond snoeren

Zat gisteren nog iets te kijken over het WK van 74'. Ik vraag me dan toch altijd af hoeveel van die speler anno 2017 op topniveau zouden spelen.

Het is koffiedik kijken maar ik ga er wel vanuit dat dit voor Maier, Beckenbauer, Müller en Cruijff het geval zou zijn. (Berti?)

Hanegem a la Pirlo kan ook wel in bepaalde ligas.

Drankneus wou hem eigenlijk klaarstomen als zijn opvolger, maar kon Ryan niet vragen te stoppen met voetballen.

Vreemdganger

Ik denk niet dat Cesare Maldini Sportclub N.E.C. echt zat te lezen. :D

20pwm4o.jpg

Warm bad

jose-mourinho-wesley-sneijder-inter-serie-a-29082009_14l9xxr7ax3p31b0zghprbs97j.jpg

Zanetti lijkt eeuwig jong te blijven.

2ujozsz.jpg

(begrafenis van Cesare - April 2016)

Hij lijkt echt sprekend op iemand die ik ken.

Zo doe je dat.

Fergie :hahaha:

Terug
Naar boven