AndroidHealthClinic

Voetbal Compilaties & Trivia

Was Signori denk ik die vaak uit stand schoot. Yt compilaties kan ik het niet in zien

Wat ik ook wel merkwaardig vindt is de slechte buitenlandse keepers in de eredivisie. Vroeger hadden alle clubs een zeer degelijke Nederlandse doelman. Eind '90 in de eredivisie Boschker, Vonk, Lodewijks, vd Gouw, Westerveld, de Goei, vd Sar, Waterreus, Hiele, Hesp.
Ik zie ook nooit meer een corner geplukt worden, vroeger werd toch gewoon een kwart van de corners opgevangen door een keeper? Ze komen nu niet meer uit zodat ze ook geen fout kunnen maken.
je had ook een heel rijtje mindere goden die ook beter zijn dan wat er nu rondloopt: L' Ami, Zoetebier, Timmer, Van Grinsven

Ik weet dat nog bij AZ. Van Gaal was echt zielig toen. Iwan was toentertijd overspannen door hem geworden. dacht ik.

Einde van een era

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047

16 rode kaarten in de Serie A :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.049

Alves is the second-most decorated defender of all-time in European competitions with nine European medals, leaving him one behind Paolo Maldini on the all-time list.[5][6]

je had ook een heel rijtje mindere goden die ook beter zijn dan wat er nu rondloopt: L' Ami, Zoetebier, Timmer, Van Grinsven

Ja allemaal degelijk. Denk dat Zoetebier en Timmer zelfs eens voor oranje zijn geselecteerd. Oja vergeet Oscar Moens ook, was een groot talent eind jaren '90.

Ja allemaal degelijk. Denk dat Zoetebier en Timmer zelfs eens voor oranje zijn geselecteerd. Oja vergeet Oscar Moens ook, was een groot talent eind jaren '90.
Oscar Moens met zn imagocontract bij Scheringa.

In jaren '90 was eredivisie ook leuker. In de breedte ook beter. Bij elke club speelde wel een goede speler.

Ginger beer vergeleken met Ramos

Lekker verdedigd Berbert

:hb:

Terug
Naar boven