AndroidHealthClinic

Voetbal en Krachttraining

ivanovic04

Novice
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en sindskort ben ik weer begonnen met fitness. Ik zit nu vast met enkele vragen. Na lange tijd fitness begon mijn voetbalprestatie af te nemen.
Toch zeggen ze dat krachttraining een voordeel kan zijn voor voetbal. Bijvoorbeeld door je ook te richten op explosiviteit en balans etc.
Verder wil ik nu als doel tot de zomer een beetje droog trainen aangezien ik voor mijn gevoel een redelijk hoog vetpercetage heb (geen overtollig vet maar een soort laagje over mn armen borst buik hahah ;) )
Iemand tips voor trainingsschemas?
Heb nu zomerstop met voetbal en ben van plan 1 x per week mijn conditie te trainen d.m.v interval training.
Mvg,

30 minuten HIIT toevoegen aan je trainingsschema?

Wat zijn überhaupt je werkelijke stats?

Als je wilt cutten zou ik simpelweg een paar honderd calorieën onder onderhoud gaan zitten en kijken of je afvalt.
HIIT kan hierbij helpen als je niet dmv alleen voeding een tekort kan creëren.

Dus of je creëert een tekort via je voeding of door middel van cardio toe te voegen aan je trainingsschema.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn überhaupt je werkelijke stats?

Als je wilt cutten zou ik simpelweg een paar honderd calorieën onder onderhoud gaan zitten en kijken of je afvalt.
HIIT kan hierbij helpen als je niet dmv alleen voeding een tekort kan creëren.

Dus of je creëert een tekort via je voeding of door middel van cardio toe te voegen aan je trainingsschema.

Succes!
Dankje, ik ben 1.85m en weeg 84 kilo, heb een redelijk slank figuur maar mijn vetpercentage is relatief hoog dus probeer ik mijn spieren te laten groeien en tegelijkertijd vet weg te halen en explosiviteit te creëren.
Is het verstandiger een full body schema te volgen or juist een splitschema?
En dan sets van 12 herhalingen i.p.v 8 / 10?

Terug
Naar boven