Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Spanje is beter dan Nederland.

Zal wel een beulkpartij worden straks als Zwitserland tegen Honduras weet te scoren.

Dit Spanje ligt er de volgende ronde gewoon uit tegen Portugal of Brazilie. Momenteel tegen Portugal.

Tegen Portugal schat ik ze toch ook hoger in, Brazil zal lastiger zijn

Ik schat Spanje zeker hoger in dan Portugal. Portugal is totaal geen team.

Maar wel vervelend en die vervelende ploegen komen meestal vrij ver. Wel opvallend dat Spanje nu weer kansen worden toegedicht terwijl ze toch ook niet bijzonder veel hebben laten zien. Vind het maar tam aandoen.

Brazilië met Silva en Melo. :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Qua spelers op het middenveld en aanval zou Nederland wel hetzelfde niveau moeten halen, maar dat lukt nog niet. Komt vanzelf.

Niet veel laten zien :scratch:, ze hebben in hun eerste twee wedstrijden de tegenstander van de mat getikt tegen twee defensieve ploegen.

Maar wel vervelend en die vervelende ploegen komen meestal vrij ver. Wel opvallend dat Spanje nu weer kansen worden toegedicht terwijl ze toch ook niet bijzonder veel hebben laten zien. Vind het maar tam aandoen.

Met Spanje is hetzelfde aan de hand als met Nederland. Afgezien van die ene verliespartij (waarin ze erg goed speelden) winnen ze vrij gemakkelijk van hun tegenstanders. Je krijgt vlaagjes van superioriteit te zien gepaard gaande met een grote mate van bewuste energiebesparing, althans zo oogt het. Ik denk dat dit ook het geval is, Spanje en Nederland zijn volwassen geworden teams die voor de prijzen gaan. Desalniettemin kan je er zo uitgekegeld worden maar dat is voetbal.

Ik heb vanaf het begin Spanje als een van de favorieten gezien. Ze spelen ook gewoon prima voetbal, zeker in de eerste twee wedstrijden. Ze hebben alleen pech gehad dat ze die eerste wedstrijd verloren. In elke linie hebben ze topspelers.

Portugal is een vervelende ploeg inderdaad, zeker als die dramaqueen van een Deco mee doet. Maar ze zijn voetballend niet zo goed als 4 jaar geleden vind ik. Ronaldo is dé ster en de rest hangt er een beetje omheen, terwijl Ronaldo het niet waar maakt. Als hij de bal op eigen helft krijgt met 11 tegenstanders voor zich gaat hij gegarandeerd proberen om ze alle 11 uit te spelen. Daarom is Messi zo goed, die laat anderen om zich heen ook goed voetballen.

Zal jammer zijn als Chili er uit vliegt en Zwitserland gaat door. Chili speelt toch wel attractief voetbal vooral die twee aanvallers vind ik goed.

Niet veel laten zien :scratch:, ze hebben in hun eerste twee wedstrijden de tegenstander van de mat getikt tegen twee defensieve ploegen.

Vond je het tegen Honduras een boeiende pot dan in de tweede helft? Als je de 1ste partij verloren hebt is het toch zaak zoveel mogelijk te scoren. Scorend vermogen is vrij laag als je zowel tegen de Zwitsers en Honduras maar weinig aan scoren toekomt. 2 doelpunten in 2 wedstrijden, niet echt opzienbarend.

Het is jammer dat Chili nu met 10 man moet spelen, deze wedstrijd kan ook weinig meer brengen.

:roflol: Nog niet gepost en Chili scoort al met die 10 man. Gaat lekker.

Laatst bewerkt:
2-1, nice. Wel een geluksgoal.

Die Chilenen horen daar gewoon niet meer te komen, meer Spanje dat de boel laat lopen nu.

Klopt, niet echt wakker uit de kleedkamer gekomen geloof ik. Maar wel leuk voor de wedstrijd, Spanje zal nu niet achterover gaan leunen denk ik.

Die Beausejour is trouwens wel een aardige speler vind ik, maakt een goede indruk. Naast natuurlijk Alexis Sanchez, maar die is al wat bekender.

Zwitersland-Honduras bloedeloos, stuk eerste helft gekeken en dat ging nergens over. Honduras beste kansen van wat ik er van kon zien. Nu via PIP weer aan het kijken naar die pot.

Zwitersland-Honduras bloedeloos, stuk eerste helft gekeken en dat ging nergens over. Honduras beste kansen van wat ik er van kon zien.
Mooi zo, gaat goed. Zwitserland moet nu twee keer scoren om door te gaan en dat verdienen ze niet, de voetbalverkrachters:mad:

Mooi zo, gaat goed. Zwitserland moet nu twee keer scoren om door te gaan en dat verdienen ze niet, de voetbalverkrachters:mad:

Het is nu Zwitserland dat vooral aanvalt, zijn ze niet echt gewend.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

En Zwitserland dat bijna scoort, bal over het doel.

Terug
Naar boven