AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Nou, ik vind een voorhoede met Elia/vd Vaart/Affelay, van Persie, Robben en Sneijder daarachter toch wel ernstig geniaal, hahaha.

Ik vind Torres echt niet geweldig. Maar dat was van Persie tot nu toe ook niet. Ik vind alleen Silva echt een geweldenaar. Daar kan niemand van Oranje aan tippen. Maarja, dat kan niemand van Spanje ook niet aan Robben.

Laatst bewerkt:
1277496422531i1sy.gif

strong dive is strong :roflol:

Jezus, wat een mong**l zeg. En dat voor een wereldspits. :roflol:

Whaha :roflol:

Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik met vrienden de hele wedstrijd tegen Slowakije aan het kijken was. Raad eens... We verloren met 1-0.

gister avond die programma gekeken op rlt 7 v oranje ofzo , jezus wat zijn die gasten dom, ze vinden van der wiel beter dan maycom van brazilie wat een fail zeg ahahahhaa en ze prijzen nederland zo de hoogte in, brazilie gaat gehakt maken van jullie

Who the **** is Maycom nu weer? Bedoel je Maicon soms?

gister avond die programma gekeken op rlt 7 v oranje ofzo , jezus wat zijn die gasten dom, ze vinden van der wiel beter dan maycom van brazilie wat een fail zeg ahahahhaa en ze prijzen nederland zo de hoogte in, brazilie gaat gehakt maken van jullie

ok ciko

Laatst bewerkt:
Ik kijk uit naar Team USA vanavond. Ik hoop dat ze winnen. Als het meezit kunnen ze nog best ver komen. Ze hebben de loting mee. Ben ook groot van van Donovan, goede voetballer is dat!

Ik heb het ook gekeken, maar volgens mij is de naam Maicon gisteravond niet 1 keer over tafel gegaan.

Wel prezen ze het Nederlands elftal de hemel in, maar als je niet door hebt dat dat humor is, kan je dat programma beter niet kijken.

Nu Arjen Robben weer fit lijkt te zijn moet bondscoach Bert van Marwijk keuzes maken voor het duel met Slowakije. Haalt hij Dirk Kuyt uit de basis en zet hij Robben op rechts, of wordt Rafael van der Vaart geslachtofferd? Van Marwijk is in ieder geval niet van mening dat Robben per se vanaf rechts moet komen: volgens de bondscoach kan hij op beide flanken prima uit de voeten.

Robben speelde een geweldig seizoen op de rechterflank van Bayern München, maar dat betekent niet automatisch dat Kuyt moet vrezen. Robben viel afgelopen donderdag tegen Kameroen (2-1) in op de rechterflank, maar daar moeten volgens Van Marwijk geen conclusies aan worden verbonden. Het kwam in dit geval omdat Eljero Elia al aan de andere kant was ingevallen.

"Ik wil Elia in wedstrijden altijd op links", zegt Van Marwijk in AD/Sportwereld. "Daar rendeert hij optimaal. Zet je Eljero op rechts, dan levert hij een hoop van zijn dreiging in. Er zijn meer flankaanvallers die op de ene flank duidelijk minder zijn dan op de andere."

Van voetbalzone.nl

Precies wat ik al dacht. Dirk Kuyt speelt dus gewoon vanaf rechts en blijft in de basis staan als Robben fit is. Erg jammer.

Laatst bewerkt:
Kwartfinale is tegen Chili of Brazilie, als we dat halen tenminste. Halve finale tegen Z-Korea, Uruguay, Ghana of USA. Portugal hooguit in de finale. Maar goed wij vliegen er uit in de kwartfinale, heb hier toch meer Braziliaanse kleuren in huis dan Oranje :D

Zou wel mooi zijn zeg, hoop op een halve finale tegen Uruguay. Suarez die een penalty versiert tegen Nederland, dan maakt ie zich echt onsterfelijk :D Halve finale is op papier iig een heel stuk makkelijker..

Go Ghana!!!!!!!

US&A en Zuid Korea gaan door.

:yarly:

schwalbe van Torres toch xD

Terug
Naar boven