Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik reken op Nigel De Jong. Onze kamikazepiloot kan makkelijk in een lompe tackle drie brazilianen uitschakelen. Daarna heeft ie wel rood.![]()
Hij blijft de hele wedstrijd bij Kaka, let maar op.
Jawel, maar iets zegt mij dat ze ook gewoon niet veel beter kunnen. Dan win je wel lekker gecontroleerd van de mindere goden maar ik ben toch bang dat die Brazilianen ons exact gaan laten zien waar onze zwakke plekken liggen.
We moeten snel voor komen.. het liefst met 2-0. Daarna een rentree van Jaap Stam, Frank de Boer, Winston Bogarde, Michael Reiziger en Edwin v/d Sar. En dan hopen dat die het lang genoeg dicht kunnen houden.

Valt amper wat van te zeggen, Brazilie laat nou ook niet echt briljant spel zien. Wel wat iets vaker flitsende acties en die kunnen een wedstrijd beslissen maar het is de vraag of Brazilie tegen Nederland toekomt aan die flitsende acties.
Nederland wint gewoon, dat gehele Braziliaanse middenveld gaat compleet overlopen worden, waardoor Brazilie de bal amper voorin kan krijgen.