AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Nee :D Is echt een van de weinige spelers die ik niet kan luchten.

Tja er zijn ook Babelfans, Ronaldofans, Ghana fans etc. Vond een Ooijerfan dan niet eens zo vreemd :D Maar als je er over nadenkt kan je inderdaad nog beter Ronaldofan zijn dan.

Tja er zijn ook Babelfans, Ronaldofans, Ghana fans etc. Vond een Ooijerfan dan niet eens zo vreemd :D Maar als je er over nadenkt kan je inderdaad nog beter Ronaldofan zijn dan.

RichardV is de enige Babel fan geloof ik. Mensen die echt fan zijn van Ooijer verdienen een ban.

Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.

“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.

“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.
voetbalzone

Ik ben alleen een hooligan bij EK of WK, clubvoetbal kan me gestolen worden.

Halve finalisten aan de andere kant hebben straks een dag minder rust richting de finale of troostfinale. Zo werkt het nou eenmaal, ene kant van het schema is niet makkelijker dan de andere kant. Nu wel even maar straks mag de andere kant van het schema iedere 4 dagen een wedstrijd spelen terwijl onze kant bij het halen van de finale een periode van 5 dagen rust is gegund.

Cruijff: "Brazilië is een schande voor het WK"
Johan Cruijff heeft in de Engelse krant The Mirror hard uitgehaald naar het nationale team van Brazilië. De beste Nederlandse voetballer aller tijden geeft aan dat de tegenstander van Nederland van aanstaande vrijdag in de kwartfinale veel beter kan voetballen dan dat het nu doet.

"Ik heb geen geld over voor een kaartje om Brazilië te zien spelen", zegt de 63-jarige oud-international in The Mirror.

De oud-speler van onder meer Ajax en FC Barcelona: "Ze hebben de beschikking over talentvolle spelers, maar ze voetballen op een defensieve en oninteressante manier. Het is een schande voor de fans en het toernooi. Brazilië is normaalgesproken namelijk een team dat mensen graag zien spelen."

Brazilië stond jarenlang bekend om het 'samba-voetbal' dat ze speelden. Onder bondscoach Dunga is dat soort voetbal ingeruild voor een zakelijke speelsT. Dit heeft in Brazilië geleid tot bergen kritiek op de huidige bondscoach. Ook is er veel kritiek over het selectiebeleid van Dunga. Zo hadden veel Brazilianen bijvoorbeeld Ronaldinho op het WK in actie gezien.
http://www.goal.com/nl/news/218/wk-2010/2010/06/30/2002953/cruijff-brazili%C3%AB-is-een-schande-voor-het-wk
Ik weet niet of hij al zoiets gezegd heeft over Oranje, maar ik denk dat dit dan ook van toepassing is daarop.

Laatst bewerkt:
4ka13q.png

Qua techniek en balgevoel wint Ronaldo het van Robben, alleen het is een straatvoetballertje met een te groot ego waardoor de teamprestatie ernstig in de verdrukking komt. Het is jammer, potentie genoeg maar dit gedrag maakt hem niet meer de beste speler ter wereld.

Sowieso is het appels met peren vergelijken. Robben is een vleugelspeler en Ronaldo een , tegenwoordig dan, centrumspits

Zeker niet mee eens. Ronaldo kan aardig schieten en koppen maar daar houd het mee op. Hakjes, overstapjes en trucjes op de training kan iedere mong**l leren in een paar weekjes. Maar op volle snelheid met de bal van richting veranderen dat kunnen er maar weinig, Ronaldo met zijn logge lichaam kan alleen recht naar voren.

Ik vind Ronaldo ook absoluut geen centrumspits. Daar heeft hij het inzicht niet voor.

Zeker niet mee eens. Ronaldo kan aardig schieten en koppen maar daar houd het mee op. Hakjes, overstapjes en trucjes op de training kan iedere mong**l leren in een paar weekjes. Maar op volle snelheid met de bal van richting veranderen dat kunnen er maar weinig, Ronaldo met zijn logge lichaam kan alleen recht naar voren.

Ik vind Ronaldo ook absoluut geen centrumspits. Daar heeft hij het inzicht niet voor.

:roflol: , je bedoelt C. Ronaldo toch niet?

http://www.youtube.com/watch?v=LZeI-iwEC6w

Het was dan wel tegen een reeds zieltogend Frankrijk maar deze helden staan nog wel steeds in het Nederlands elftal. Van Marwijk laat het elftal anders spelen dan van Basten maar de kwaliteit is er nog steeds, alleen moet Nederland nog een goede tegenstander treffen om die klasse te tonen. Brazilie zal Pandora's box doen openen.

Misschien moet je wat vaker naar bewegende beelden kijken. Dan snap je misschien wat ik bedoel.

2dqlp1z.jpg

NOEM JE DIT LOG?? HE ANONIEM!

grapje, we weten waarop je doelt.

Terug
Naar boven