XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Voor Uruguay zal Suarez nu toch wel de held zijn, ook al kon het natuurlijk ook gewoon uitstel van executie zijn. Maar was de speeltijd toch al verstreken, dan kan je net zo goed even voor keeper spelen of nog erger iemand doormidden trappen.

haha geweldig die suarez, typisch dat vechtertje dat zich door elk duel probeert te wurmen om te winnen.

had toch liever ghana, als die aanvallen ontstaan er enorme ruimtes.

De grootste horde richting de finale is al genomen, de focus lijkt toch wel genoeg om Uruguay niet te onderschatten. Ook al schrok ik wel van het gebrek aan focus in de eerste helft vanmiddag.

Ben ik dan echt de enige die vind dat Suarez die bal er ook gewoon uit had kunnen koppen?

Ghana uitgeschakeld. Pijnlijk, pijnlijk. :(

Mooie fail bij die penalty. :roflol: Ach ja wat maakt het uit? Anders gingen ze dinsdag naar huis.

Ghana uitgeschakeld. Pijnlijk, pijnlijk. :(

Daar gaat de zwarte hoop op een hoop. Maar het was wel erg close, Suarez had de hand van god geleend van Maradona.

Tja wie strafschoppen mist gaat er aan, Nederland weet hoe dat voelt.

Precies die mentaliteit die Suarez bij Ajax wou overbrengen, alles er voor over hebben om te winnen. Mooier voorbeeld kun je niet hebben :D

Suarez is een held.

Hij offert zich op voor het team.
Had Luis dit niet gedaan, was Uruguay er nu uit.
Dus best wel een held ja.

vrfv44.jpg

Wie was de beste Afrikaanse speler dit toernooi? Ik zelf vond Gyan het beste

Het is vrij lastig omdat ze niet echt opvallen en ook qua naam niet echt bekend zijn, kan zelf alleen de doelpunten van Gyan herinneren maar dat betekent wel dat ze echt als collectief spelen.

suarez is een schande voor het voetbal, zoiets doe je toch niet op een wk,
waarom laat ghana een verdediger mensah een penalty trappen ipv prince boateng :S
ghana is bestolen

die handsbal kon suarez niks aan doen, het was een reflex pure reactie niks aan te doen, ghana had genoeg kansen gekregen en gemis en niet te praten over die laffe penaltie series van ghana terecht verloren

Terug
Naar boven