AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Suarez is gewoon een keiharde held.

Die rood was het dubbel en dik waard. Toch ook niet slecht voor nederland, nu is uruguay de gevaarlijkste speler kwijt. Vrijkaartje finale wil ik niet zeggen, maar we zullen zien!

Je had hem ook moeten zien toen de penalty gemist werd direct nadat hij eruit gestuurd was, zag hem juichen :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
Nederland heeft overigens wel veel kansen laten liggen, vooral wanneer ze counteren geven ze gewoon teveel tijd weg waardoor de Braziliaanse verdediging weer de zaakjes in orde krijgt. Zoals Robben die een paar minuten voor het einde bij een een aanval doodleuk met de bal aan zijn voet bleef wachten. Maargoed, ze zijn gelukkig door..! :D

Gelukkig is dat amateurisme waar ik het over had ook opgepikt door de media;

Robben: "Dacht dat we alleen stonden"

Klaas Jan Huntelaar en Arjen Robben kregen vrijdagmiddag een grote kans om de wedstrijd definitief te beslissen. Nederland stond op dat moment met 2-1 voor tegen Brazilië. De twee hadden echter teveel tijd nodig, waardoor de enorme mogelijkheid om zeep werd geholpen. "Ik had het gevoel dat we alleen stonden", zei Robben. "Ik hoorde niet wat Huntelaar riep."

Huntelaar begreep ook niet waarom zijn teamgenoot zoveel tijd nodig had. "Ik wilde eerst zelf schieten, maar de bal was al bijna bij de achterlijn. Daarom nam ik hem aan en legde terug op Arjen. Die nam de bal eerst aan", analyseerde Huntelaar de situatie. Doordat Robben teveel tijd nam konden de Brazilianen ingrijpen. "Ik vroeg al na de wedstrijd: 'Wat was dat, waarom schoot je niet ineens?'." Het coachen van Huntelaar had daarna geen zin meer. "Hij hoorde me niet door alle vuvuzela's.

Fok!.nl

Laatst bewerkt:
Suarez is de held van Uruguay. Je zag het ook toen ze gewonnen hadden, iedereen omhelsde Suarez.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar gaat de zwarte hoop op een hoop. Maar het was wel erg close, Suarez had de hand van god geleend van Maradona.

Tja wie strafschoppen mist gaat er aan, Nederland weet hoe dat voelt.

gvdmiljaar, god maradonna.. hoeveel keer gaan we dit nog horen dit wk :rolleyes:

in mijn ogen is.. even duidelijk maken: het was een goede voetballer, 1 vd betere.. hij opgeblazen door de media aandacht die hij kreeg, hetzelfde fenomeen als die cristiano

Tuurlijk is hij de held, maar ik had zelf liever die penalty erin zien gaan... Ghana had het verdiend.

Maar uruguay zonder suarez is ook goed voor Nederland.

gvdmiljaar, god maradonna.. hoeveel keer gaan we dit nog horen dit wk :rolleyes:

in mijn ogen is.. even duidelijk maken: het was een goede voetballer, 1 vd betere.. hij opgeblazen door de media aandacht die hij kreeg, hetzelfde fenomeen als die cristiano

Nog heel vaak want inmiddels noemt Suarez het ook al zo.

Suarez had de hand van god geleend van Maradona.

Maradonna heeft die al lang niet meer, de laatste keer was de hand van god nog bij Henri. Volgens mij heeft Souarez hem van Henri gekregen dus.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Suarez is gewoon een keiharde held.

Die rood was het dubbel en dik waard. Toch ook niet slecht voor nederland, nu is uruguay de gevaarlijkste speler kwijt. Vrijkaartje finale wil ik niet zeggen, maar we zullen zien!

Je had hem ook moeten zien toen de penalty gemist werd direct nadat hij eruit gestuurd was, zag hem juichen :D

Vergeet voor het gemak Forlan even jah.:rolleyes:

Suarez heeft zijn laatste wedstrijd op dit WK gespeeld. Dinsdag volgt de rest van zijn team, boek de tickets richting Uruguay maar vast jongens.

Die Penaltie van die Loco was overigens ook wel gedurfd! :D

Hetzelfde gasten die zo hard huilen als het voetbal van bijvoorbeeld Barcelona verliest van Inter gaan nu beweren dat deze man een held is.

Losers.

Maybe een held voor die 3 miljoen uit Uruguay, maar elke voetbal liefhebber moet dit afkeuren.

Maradonna heeft die al lang niet meer, de laatste keer was de hand van god nog bij Henri. Volgens mij heeft Souarez hem van Henri gekregen dus.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Henry heeft er alleen maar een WK-deelname mee bewerkstelligd. Zowel Suarez als Maradona haalde er de halve finale mee. Ook al was de tweede goal van Maradona natuurlijk al een enorme goedmaker, mooiste doelpunt ooit gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=LdidRmYkWF0

Hetzelfde gasten die zo hard huilen als het .....

OMG:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Henry heeft er alleen maar een WK-deelname mee bewerkstelligd. Zowel Suarez als Maradona haalde er de halve finale mee. Ook al was de tweede goal van Maradona natuurlijk al een enorme goedmaker, mooiste doelpunt ooit gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=LdidRmYkWF0

Ja sorry, Henri gebruikte ook de linkerhand van god, Souarez en Maradonna de rechter volgens mij.

Mooie fail bij die penalty. :roflol: Ach ja wat maakt het uit? Anders gingen ze dinsdag naar huis.

Sterk staaltje logica Bert :roflol:

Daar gaat de zwarte hoop op een hoop. Maar het was wel erg close, Suarez had de hand van god geleend van Maradona.

Tja wie strafschoppen mist gaat er aan, Nederland weet hoe dat voelt.

Over 4 jaar staan ze er weer, elke 4 jaar een ronde verder. Over 8 jaar wereldkampioen. Geen probleem.

Mensah, ik zag meteen dat hij zijn penalty ging missen, bijna vanuit stand trappen, lekker nonchalant. Wel een goede fysiek voor een voetballer.

En uiteindelijk draait het daar allemaal om Michiel. Big John Mensah zal altijd de baas van het strand zijn als de shirts eenmaal uitgaan.

Forlan is op een hele andere manier gevaarlijk dan Suarez, met de manier waarop de nederlandse verdediging tegen brazilië grabbelde lijkt me in dat opzicht Suarez inderdaad de gevaarlijkste urugayaanse speler. :rolleyes:

1 voordeel, heel afrika zal nu achter oranje staan, want wij moeten tegen het land wat de afrikaanse droom op smerige wijze weg heeft geveegd. :D

Deutschland ! !!!!

Ze winnen het in ieder geval op volkslied, wat een blij liedje van Argentinie.

Laatst bewerkt:
1 nul al in de derde minuut. Duitsland komt wel sterk over zeg. Duitsland heeft gewoon veel goede spelers, ze hoeven het niet van 1 of 2 sterspelers te hebben

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Forlan is op een hele andere manier gevaarlijk dan Suarez, met de manier waarop de nederlandse verdediging tegen brazilië grabbelde lijkt me in dat opzicht Suarez inderdaad de gevaarlijkste urugayaanse speler. :rolleyes:

Goed punt. Voor Nederland misschien wel zo.

Laatst bewerkt:
Voor Duitsland is de zege heilig. :)

Terug
Naar boven