AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ik geniet toch weer van Messi. Iedere aanname is goed, iedere pass is gevaarlijk. Alleen die k*tbal klopt echt geen hout van, als zelfs Messi de bal de 2e tribune inschiet, ga der dan maar vanuit dat dat aan de bal ligt en niet zozeer aan Messi. En het is natuurlijk k*t dat Messi af en toe de bal moet afspelen aan zo'n houthakker als Heinze, die het dan weer verprutst. Milito derbij zou top zijn, dan kan Messi steekballen geven op Milito, Higuain en Tevez. Dan moet je haast wel scoren.

2-0 duitsland...

jeej 3-0

Wat een sukkels die Argentijnen :D

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Ik geniet toch weer van Messi. Iedere aanname is goed, iedere pass is gevaarlijk. Alleen die k*tbal klopt echt geen hout van, als zelfs Messi de bal de 2e tribune inschiet, ga der dan maar vanuit dat dat aan de bal ligt en niet zozeer aan Messi. En het is natuurlijk k*t dat Messi af en toe de bal moet afspelen aan zo'n houthakker als Heinze, die het dan weer verprutst. Milito derbij zou top zijn, dan kan Messi steekballen geven op Milito, Higuain en Tevez. Dan moet je haast wel scoren.

Messi flopt gewoon dit WK, net zoals de meeste toppers..

Ben ik het niet mee eens. De 1e helft heb ik alleen maar op Messi gelet, iedere balbehandeling was perfect, iedere pass gevaarlijk, maar alleen kan hij het natuurlijk niet. Maar als een houthakker als Arne Friedrich de 3-0 intikt, zal het hart van iedere voetbalpurist wenen, om het verlies van Messi in dit toernooi.

Doet er ook niet toe, de Duitsers zijn te goed. Daar kan Messi alleen ook niks aan doen.

Alles klopt gewoon bij Duitsland. Vrees dat Duitsland wel eens wereldkampioen kan gaan worden. Maar goed laat het nu maar komen ook die finale: Nederland-Duitsland !

Wat zijn de Duitsers ontzettend goed zeg.
Het ziet er zo simpel uit, maar het is zo effectief.

Op dit moment zijn zij voor mij de nieuwe wereldkampioen. Kan geen land opnoemen dit deze tank kan tegenhouden.

Kan geen land opnoemen dit deze tank kan tegenhouden.

Halve finale wordt dan wel een genot, Spanje - Duitsland. Kijken of de Spanjolen deze Duitse voetbalmachine wel kapot gespeeld kunnen krijgen. Als iemand een kans heeft, dan zijn het Xavi's en Iniesta's van deze wereld wel.

Halve finale wordt dan wel een genot, Spanje - Duitsland. Kijken of de Spanjolen deze Duitse voetbalmachine wel kapot gespeeld kunnen krijgen. Als iemand een kans heeft, dan zijn het Xavi's en Iniesta's van deze wereld wel.
Laat Spanje eerst maar is winnen tegen Paraguay. Iedereen dacht dat ze van Zwitserland ook makkelijk zouden winnen, maar verloren toch.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

would smash

Is gewoon een echt team dat Duitsland, geen vedettes. Als iemand een fout maakt, gaan ze gewoon verder. Geen gek*t, geen bullshit.

Doet me pijn te moeten zeggen, maar Duitsland was ijzersterk, en de 0-4 was meer dan verdiend.

Laat Spanje eerst maar is winnen tegen Paraguay. Iedereen dacht dat ze van Zwitserland ook makkelijk zouden winnen, maar verloren toch.

De match moet inderdaad nog gespeeld worden, maar als je het zo bekijkt is duitsland ook klopbaar. De Serven hebben er ook van gewonnen ...
Wel klote ik heb gistere en vandaag geen seconde voetbal kunnen zien dankzij het werk :(

Ik keek na het lezen van jou post eerst naar je locatie, ik verwachte namelijk dat je een Belg zou zijn. Maar je bleek gewoon Hollander te zijn. Heb je die wedstrijd uberhaupt gezien? Spanje was 10x beter dan Zwitersland, lijkt me sterk dat zoiets 2x in een toernooi gebeurt. Trouwens, als Spanje verliest van die Paraguayanen, dan vreet Ciko/Patmuscle wederom zijn eigen sperma.

Ik keek na het lezen van jou post eerst naar je locatie, ik verwachte namelijk dat je een Belg zou zijn. Maar je bleek gewoon Hollander te zijn. Heb je die wedstrijd uberhaupt gezien? Spanje was 10x beter dan Zwitersland, lijkt me sterk dat zoiets 2x in een toernooi gebeurt. Trouwens, als Spanje verliest van die Paraguayanen, dan vreet Ciko/Patmuscle wederom zijn eigen sperma.
Zijn wij dan speciaal ofzo?

Wat maakt het uit of ik een Nederlander of een Belg ben ? Maar daar gaat het niet eens om.

Ik geloof ook wel dat Spanje de sterkere ploeg is. Dat betekent niet dat het uitgesloten is dat Paraguay kan gaan winnen. Je weet maar nooit. ;)

Terug
Naar boven