XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

We dansen de samba oleeee

prachtig! top!!!

Lekker dit dan, pffffffff 2de helft was gewoon voor Nederland.

V. Persie was ronduit bagger trouwens.. Maar toch mooi 2-1 :D

op die kuijt heb ol toch ook flink gevloekt. persie al een paar wedstrijden niet wat het hoort te zijn nee. verder wel heel goed voetbal 2 de helft..ben toch heel erg trots al was die eerste helft gewoon een divisie lager als brazil. 2 de helft is het zeker allemaal rechtgezet

Een heel stuk beter die tweede helft. Straalde wel vertrouwen uit. Hoop gewacht in de aanval.. dat moet sneller kunnen. Niet wachten op elkaar en wachten op de bal, maar bewegen en vooruit denken.

anyways, wat was die brian-fart van Robbe bij die hoekschop nu ?

anyways, wat was die brian-fart van Robbe bij die hoekschop nu ?

Tricky corner, maar de Brazilianen hadden hem door. Anders had Sneijder net kunnen doen alsof hij de corner moest nemen en dan snel die bal tikken naar een speler in het strafschopgebied nadat hij er meer vandoor was gedaan.

2e helft zat er tenminste een beetje pit in de wedstrijd. Zoals sneijder ook al aangaf gelijk na de wedstrijd, ze beseften dat het misschien wel de laatste 45 minuten op het wk konden zijn en dus gingen ze hun best doen.

**** YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Wat nou he, mensen die Nederlanders geen kansen toekennen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.850
Een bloedstollende wedstrijd. Eerlijk is eerlijk, ik dacht dat Brazilie als winnaar uit deze wedstrijd zou komen nadat de goal was gemaakt in de tiende minuut.

Nederland heeft overigens wel veel kansen laten liggen, vooral wanneer ze counteren geven ze gewoon teveel tijd weg waardoor de Braziliaanse verdediging weer de zaakjes in orde krijgt. Zoals Robben die een paar minuten voor het einde bij een een aanval doodleuk met de bal aan zijn voet bleef wachten. Maargoed, ze zijn gelukkig door..! :D

Minpuntje voor het team is dat Van der Wiel en de Jong de volgende wedstrijd niet mee kunnen doen.

Laatst bewerkt:
idd wat een knal en die effect

wereld goal

Als ik die spelers van Ghana zo zie spelen, dan kan Nederland liever tegen Uruguay zie spelen.

Maar als ik die keeper van Ghana zie spelen, dan denk ik toch dat dat wel een lekker avondje gaat worden voor onder andere Sneijder:D

Edit: Denk toch liever Ghana. Want Ghana speelt vol op de aanval elke wedstrijd, dan komt er gegarandeerd ruimte voor Nederland.

Laatst bewerkt:
Zie liever Ghana doorgaan, niet nog een Zuid-Amerikaanse tegenstander. Die gaan weer kloten als het niet loopt, kan je niet gebruiken richting de finale.

ghana speelt egt leuk, die borstkas van mensah is tog echt impressive

Ghana idd liever als Uruguay.

Uru - Gha is best wel een thriller zo op het eind van de verlengingen :D

Terug
Naar boven