- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja die ranglijst is wel erg belangrijk ja.
slowakijke, brazilie en uruguay tegenover engeland, argentinie en spanje?
Ik zeg overigens niet dat ze het slecht doen of zo hoor, geluk hoort erbij.
Oja Uruguay was echt super goed gisteren!
Prachtige goals wat een klasse van Forlan dat hij met ze verkeerde been door het midden kan schieten!
Oja Uruguay was echt super goed gisteren!
Prachtige goals wat een klasse van Forlan dat hij met ze verkeerde been door het midden kan schieten!
Uruguay hoort helemaal nergens bij. Die smeerlappen hadden niet eens in de halve finale moeten staan.
Uruguay hoort helemaal nergens bij. Die smeerlappen hadden niet eens in de halve finale moeten staan.

De geschiedenis is aan mijn kant tot nu toe en Deutschland stevent weer af op een finale. Een finale zonder Duitsland, Italie, Argentinie of Brazilie zou uniek zijn en dit WK zou dus met die traditie kunnen breken.
Ik denk dat het Nederlands voetbal het een stuk lastiger gaat krijgen in de komende jaren als je ziet dat er steeds meer landen kunnen meestrijden om de belangrijke plekken op een WK. Maar wie weet, misschien is dit een opmars voor een nieuwe gouden periode van het Nederlandse voetbal.

foto uit 2008 (EK Oostenrijk en Zwitserland)....oldie dus

Ik had hem nog niet eerder gezien, kwam hem net tegen. Echt briljant.![]()