XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Walgelijk hoe iedereen met een puntje van kritiek gelijk door de trotse Hollandse fans als hater wordt afgeschilderd. Beetje jammer.

Oja die ranglijst is wel erg belangrijk ja.

slowakijke, brazilie en uruguay tegenover engeland, argentinie en spanje?

Ik zeg overigens niet dat ze het slecht doen of zo hoor, geluk hoort erbij.

Dat Engeland was toch echt minder dan een Uruguay van gisteren en ik zou Argentinie daar ook nog wel onder willen stellen. Slowakije was vooral stug en wilde ook nog wel spelen maar is misschien niveautje Engeland.

Engeland, kom op dat was toch een aanfluiting dit WK. Algerije en de USA waren nog te lastig voor ze en Slovenie werd ook niet overtuigend weggezet.

Nederland heeft buiten Slowakije gewoon 2 zeer lastige tegenstanders gehad en zelfs de favoriet er uit gegooid. Uruguay met een Forlan hoort zeker thuis bij de betere landen op dit WK.

Oja Uruguay was echt super goed gisteren!
Prachtige goals wat een klasse van Forlan dat hij met ze verkeerde been door het midden kan schieten!

Prachtige goals wat een klasse van Forlan dat hij met ze verkeerde been door het midden kan schieten!

Ik vond Engeland nou ook niet echt bepaald goed spelen.
En Argentinie heeft goede namen ja, maar bracht ook vrij weinig.

Uruguay hoort helemaal nergens bij. Die smeerlappen hadden niet eens in de halve finale moeten staan.

Poging tot cynisme of lees ik het nou verkeerd? Forlan is toch wel 1 van de betere spelers van dit toernooi. Beter dan een Messi of een Rooney in ieder geval.

Ja Forlan was echt magnifiek, dankzij hem stond Uruguay in de halve finale :)
Wat is cynisme eigenlijk?

16lwcar.jpg

Haha, nice!

De geschiedenis is aan mijn kant tot nu toe en Deutschland stevent weer af op een finale. Een finale zonder Duitsland, Italie, Argentinie of Brazilie zou uniek zijn en dit WK zou dus met die traditie kunnen breken.

Ik denk dat het Nederlands voetbal het een stuk lastiger gaat krijgen in de komende jaren als je ziet dat er steeds meer landen kunnen meestrijden om de belangrijke plekken op een WK. Maar wie weet, misschien is dit een opmars voor een nieuwe gouden periode van het Nederlandse voetbal.

Ja ik geloof ook zeker dat de grote 4 een belangrijke rol zullen blijven spelen, echter ik denk niet dat Nederland ontzettend veel voor ze onder gaat doen de komende jaren. NL heeft toch al 2 keer de achtste finale, 1 keer de kwartfinale, 1 keer de halve finale en 3 keer de finale van het WK gehaald in de laatste 10 WK's. De komende 4-5 WK's zou er statistisch dus zeker nog wel een finale en een halve/kwartfinale in moeten zitten. Er zit ook geen dalende lijn in de prestaties van de laatste decennia.

O ja en dit WK worden we wereldkampioen. :D

En als we van de Spanjaarden verliezen?

Vandaag is de grote dag voor Spanjaarden. In de pers wordt er overal gezegd dat dit de belangrijkste wedstrijd is uit hun geschiedenis. Wordt hoe dan ook een mooie wedstrijd en een moeilijke klant voor Nederland in de finale.

Belgen stil
RichardV stil

Ik geniet. Het WK kan niet meer stuk. En mijn dag ook niet meer.

Terug
Naar boven