KeesNaNa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
overnieuw is fout, over + nieuw is dubbelop
het is over of opnieuw
ja, dat snap ik.
'optreding' was sarcasme.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overnieuw is fout, over + nieuw is dubbelop
het is over of opnieuw
'optreding' was sarcasme.hahah FUUUUUUUU!
lol at penalties missen, BAM 4 miljoen per jaar verdienen en een penalty zo zwak inschieten.

Maar een penalty hoort er gewoon in te gaan. De snelheid waarmee de bal geschoten wordt... is hoger dan de reactiesnelheid van een keeper.
De keeper kan een penalty alleen stoppen als die slecht ingeschoten is, of als de keeper van te voren een hoek kiest en bij toeval dus de bal stopt.
Ik denk het ook maar hoop stiekem dat het Spanje wordt.Kwa kracht schat ik de halve finalisten als volgt in:
1) Duitsland
2) Spanje
3) Nederland
4) Uruguay
Ik denk dan ook dat we heel hard richting een Nederland-Duitsland finale gaan.![]()
Ja, ooit gehoord van zenuwen? Is nogal wat hoor, zo'n penalty nemen als de hele wereld meekijkt.
GODVER wat een goal. TWEE PALEN HAHAHHA

duitsland gaat spanje ook oprollen, 4-0, daarna NL-duitsland finale. en op die uitslag durf ik geen geld inzetten
Uitslag is iets wat geflatteerd. Argentinie heeft niks klaargespeeld, maar maradona wisselt in de 70min 2 verdedigende spelers voor aanvallende. Met al een matige verdediging krijg je dan nog 2 goals tegen.
Op de counter zijn ze dodelijk, maar van marwijk zal controleren. Net als servie en dan hebben ze niks te counteren.
Ik zie dit Duitsland niet verliezen hoor van Nederland in de finale.
Resulaten:
8 goals tegen 2 top ploegen
2 goals tegen 1 top ploeg, waarvan 1 eigendoelpunt (staat nu op Sneijder ze naam, vaag)