MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

hahah FUUUUUUUU!
lol at penalties missen, BAM 4 miljoen per jaar verdienen en een penalty zo zwak inschieten.

Die keepers verdienen ook 4 miljoen per jaar ;)

Maar een penalty hoort er gewoon in te gaan. De snelheid waarmee de bal geschoten wordt... is hoger dan de reactiesnelheid van een keeper.
De keeper kan een penalty alleen stoppen als die slecht ingeschoten is, of als de keeper van te voren een hoek kiest en bij toeval dus de bal stopt.

Maar een penalty hoort er gewoon in te gaan. De snelheid waarmee de bal geschoten wordt... is hoger dan de reactiesnelheid van een keeper.
De keeper kan een penalty alleen stoppen als die slecht ingeschoten is, of als de keeper van te voren een hoek kiest en bij toeval dus de bal stopt.

klopt, maar makkelijker gezegd dan gedaan, dat zie je XD

Ja, ooit gehoord van zenuwen? Is nogal wat hoor, zo'n penalty nemen als de hele wereld meekijkt.

GODVER wat een goal. TWEE PALEN HAHAHHA

lolz hoe die er ook in gaat XD

Kwa kracht schat ik de halve finalisten als volgt in:

1) Duitsland
2) Spanje
3) Nederland
4) Uruguay

Ik denk dan ook dat we heel hard richting een Nederland-Duitsland finale gaan.:)

Spaje , **** yeeah. Ik ben nu in Barcelona en de mensen hier worden gek, leuke sfeer. Nu nog hopen dat ze wereldkampioen worden. En @ de Hollanders,gefeliciteerd met de halve finale.

Laatst bewerkt:
duitsland gaat spanje ook oprollen, 4-0, daarna NL-duitsland finale. en op die uitslag durf ik geen geld inzetten

Duitsland is dit wk ongelooflijk sterk. Ze spelen keihard op de counter en spelen hun tegenstander helemaal uit, daarnaast benut duitsland zijn kansen heel goed, maar goed je hoeft maar 1 keer slecht te spelen en het is game over

duitsland gaat spanje ook oprollen, 4-0, daarna NL-duitsland finale. en op die uitslag durf ik geen geld inzetten

Uitslag is iets wat geflatteerd. Argentinie heeft niks klaargespeeld, maar maradona wisselt in de 70min 2 verdedigende spelers voor aanvallende. Met al een matige verdediging krijg je dan nog 2 goals tegen.

Op de counter zijn ze dodelijk, maar van marwijk zal controleren. Net als servie en dan hebben ze niks te counteren.

Uitslag is iets wat geflatteerd. Argentinie heeft niks klaargespeeld, maar maradona wisselt in de 70min 2 verdedigende spelers voor aanvallende. Met al een matige verdediging krijg je dan nog 2 goals tegen.

Op de counter zijn ze dodelijk, maar van marwijk zal controleren. Net als servie en dan hebben ze niks te counteren.

uitslag was verdiend imo. argentinie was echt ontzettend zwak.

romero: slecht
demichelis: slecht
burdisso:slecht
otamendi:dramatisch slecht

heinze: slecht en lachwekkend traag
higuain: slecht
di maria: slecht
messi en tevez te individueel, veel vastgelopen, amper echt gevaarlijk.

de duitsers waren fantastisch, vooral schweinsteiger, muller en klose. en friedrich ook wel

Ik zie dit Duitsland niet verliezen hoor van Nederland in de finale.:(

Resulaten:
8 goals tegen 2 top ploegen

2 goals tegen 1 top ploeg, waarvan 1 eigendoelpunt (staat nu op Sneijder ze naam, vaag)

duitsland moet verliezen van spanje,ik wil niet het risico lopen ingemaakt te worden door duitsland in een WK-finale!

Duitsland - Nederland uitslag wordt dan gewoon 40 - 45

Ik zie dit Duitsland niet verliezen hoor van Nederland in de finale.:(

Resulaten:
8 goals tegen 2 top ploegen

2 goals tegen 1 top ploeg, waarvan 1 eigendoelpunt (staat nu op Sneijder ze naam, vaag)

Maar Nederland heeft wel al zijn wedstrijden gewonnen, Duitsland niet.

Terug
Naar boven