XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

die vervloekte villa

'Stekelenburg bovenaan op lijstje van Bayern'

Maarten Stekelenburg lijkt de clubs na het WK voor het uitzoeken te hebben. De doelman van Oranje staat bovenaan op het lijstje bij Bayern München, zo meldt Der Kicker.

Trainer Louis van Gaal heeft volgens het Duitse medium serieuze interesse in de Ajax-goalie. FC Hollywood heeft meerdere keepers op het oog, maar Stekelenburg is voor hen de eerste keuze.

De 27-jarige Stekelenburg is bezig aan een uitstekend WK en moest tot dusver slechts drie treffers incasseren. Afgelopen week werd de sluitpost al in verband gebracht met het Spaanse Villarreal.

Ik zei het tijdens de afgelopen winterstop al. En nu gaat het dus ook echt gebeuren. Stekelenburg is volgens mij de beste doelman van het WK.

Ik zei het tijdens de afgelopen winterstop al. En nu gaat het dus ook echt gebeuren. Stekelenburg is volgens mij de beste doelman van het WK.

Hadden ze bij Ajax al rekening meegehouden. Door het contract van Vermeer te verlengen enkele maanden terug.

Het contract van Maarten loopt nog 2 jaar, dus nu hoopt Ajax ook te cashen. Kan nog wel een leegloop gaan worden want ik denk dat Van Der Wiel zal volgen als Maicon naar Real Madrid gaat. Dan gaat Vd Wiel naar Inter. En het is afwachten wat Suarez doet.

En als dit uitkomt wordt het nog een jaar extra wachten op de titel.

Andre Ooier heeft interesse getoond in de positie van van der Wiel.

Als eerste door naar de achtste finale
Als eerste door naar de halve finale
Als eerste door naar de finale

Wel een leuk rijtje.

Hoop dat trouwens dat iedereen er van doordrongen hoe uniek deze kans op het behalen van een werelditel is. In 1974 en 1978 was het zeer close maar dat is inmiddels een eeuwigheid geleden. Heb dan 1978 nog redelijk bewust meegemaakt en zie dus mijn tweede WK finale waar Nederland aan meedoet maar het zou zo maar kunnen dat Nederland hierna tijdens mijn leven nooit meer een finale haalt. De finale winnen lijkt me helemaal uniek, acht de kans dat Nederland nog een keer finale zal winnen (mocht deze gewonnen worden) zeer klein. De historie leert dat vooral Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie mogen uitmaken wie wereldkampioen wordt en alleen Engeland (1966) en Frankrijk (1998) de uitzonderingen zijn. Uruguay niet meegeteld, toen was het WK amper een echt toernooi te noemen, ook al neemt natuurlijk niemand die gasten die titels ooit nog af.

Laatst bewerkt:
Nog mensen die ook spelen via unibet??
had vandaag gecombineerd ingezet op Paraguay en Spanje , maar nu word het niet uitbetaald omdat Paraguay-Japan niet goed was?? komt dat omdat er winnaar is gekomen door penalty's?

Ik gebruik bwin. De odds op Unibet zijn wel net iets gunstiger zag ik laatst, maar het is maar marginaal. Ik zet meestal in op relatief onwaarschijnlijke uitslagen die zeer goed uitbetalen. BHet heeft IMO weinig zin om bij bijv. Brazilië Zuid-Korea op Brazilië in te zetten omdat de odds dan 1:1,1 zijn of iets dergelijks. Kortom je kunt bijna niets winnen maar wel vrij veel winnen. Dan zet ik liever op gelijkspel in wat dan 1:10 of iets dergelijks oplevert. Vaak zit je er dan naast maar als je wint heb je kassa.

Combinaties zijn ook interessant. Dat je dus drie uitslagen aan elkaar koppelt, dan kan het ook aardig oplopen. De odds worden immers met elkaar vermenigvuldigd.

Op die manier nu m'n totale inzet ongeveer verdubbeld. Zit nu op zo'n €200 en als Duitsland vanavond wint komt daar nog €150 bij ongeveer wegens verschillende weddenschappen die van de uitslag van vanavond mede afhankelijk zijn. :)

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Als eerste door naar de achtste finale
Als eerste door naar de halve finale
Als eerste door naar de finale

Wel een leuk rijtje.

Hoop dat trouwens dat iedereen er van doordrongen hoe uniek deze kans op het behalen van een werelditel is. In 1974 en 1978 was het zeer close maar dat is inmiddels een eeuwigheid geleden. Heb dan 1978 nog redelijk bewust meegemaakt en zie dus mijn tweede WK finale waar Nederland aan meedoet maar het zou zo maar kunnen dat Nederland hierna tijdens mijn leven nooit meer een finale haalt. De finale winnen lijkt me helemaal uniek, acht de kans dat Nederland nog een keer finale zal winnen (mocht deze gewonnen worden) zeer klein. De historie leert dat vooral Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie mogen uitmaken wie wereldkampioen wordt en alleen Engeland (1966) en Frankrijk (1998) de uitzonderingen zijn. Uruguay niet meegeteld, toen was het WK amper een echt toernooi te noemen, ook al neemt natuurlijk niemand die gasten die titels ooit nog af.

We zijn ook het enige team dat alle wedstrijden tot nu toe heeft gewonnen dacht ik.

Verder ben ik wel iets minder pessimistisch dan jij. Ik verwacht dat Nederland gemiddeld wel eens in de 4-5 WK's in de finale moet kunnen komen. Dan hebben we het nog steeds over 20 jaar maar ok. Ik denk dat de dominantie van Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie wel iets zal afnemen ook in de toekomst. Maar bijzonder is deze finale zeker! Zelfs historisch zou je kunnen zeggen.

Hoe je het ook wendt of keert, Nederland heeft wel geluk gehad met de loting in vergelijking met Duitsland. Maar ja finale = finale.

Verder ben ik wel iets minder pessimistisch dan jij. Ik verwacht dat Nederland gemiddeld wel eens in de 4-5 WK's in de finale moet kunnen komen. Dan hebben we het nog steeds over 20 jaar maar ok. Ik denk dat de dominantie van Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie wel iets zal afnemen ook in de toekomst. Maar bijzonder is deze finale zeker! Zelfs historisch zou je kunnen zeggen.

De geschiedenis is aan mijn kant tot nu toe en Deutschland stevent weer af op een finale. Een finale zonder Duitsland, Italie, Argentinie of Brazilie zou uniek zijn en dit WK zou dus met die traditie kunnen breken.

Ik denk dat het Nederlands voetbal het een stuk lastiger gaat krijgen in de komende jaren als je ziet dat er steeds meer landen kunnen meestrijden om de belangrijke plekken op een WK. Maar wie weet, misschien is dit een opmars voor een nieuwe gouden periode van het Nederlandse voetbal.

Hoe je het ook wendt of keert, Nederland heeft wel geluk gehad met de loting in vergelijking met Duitsland. Maar ja finale = finale.

Nederland staat er zo onderhand een beetje om bekend om altijd maar in de "poule of death" terecht te komen, EK 2008 was wel het beste voorbeeld, met regerend wereldkampioen EN de andere finalist in 1 poule met Nederland.

Nu is het voor één keer eens niet zo, heeft Nederland eindelijk een vrij normale loting, moet Nederland desondanks TOCH de nummer 1 op de wereldranglijst naar huis schoppen, want anders gaat het wel erg makkelijk, en wat krijg je dan? "Nederland heeft wel geluk gehad".

Pfff... :rolleyes:

Het was gewoon klote zelfs als ze kampioen worden! Allemaal klote, zwaar klote. Wat doen die gasten daar eigenlijk?

Oja die ranglijst is wel erg belangrijk ja.

slowakijke, brazilie en uruguay tegenover engeland, argentinie en spanje?

Ik zeg overigens niet dat ze het slecht doen of zo hoor, geluk hoort erbij.

Nederland word gewoon kampioen.

Terug
Naar boven