Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja wat is haar naam alweer? Zullen de foto's dan maar moeten googelen...(Zonde)
'Stekelenburg bovenaan op lijstje van Bayern'
Maarten Stekelenburg lijkt de clubs na het WK voor het uitzoeken te hebben. De doelman van Oranje staat bovenaan op het lijstje bij Bayern München, zo meldt Der Kicker.
Trainer Louis van Gaal heeft volgens het Duitse medium serieuze interesse in de Ajax-goalie. FC Hollywood heeft meerdere keepers op het oog, maar Stekelenburg is voor hen de eerste keuze.
De 27-jarige Stekelenburg is bezig aan een uitstekend WK en moest tot dusver slechts drie treffers incasseren. Afgelopen week werd de sluitpost al in verband gebracht met het Spaanse Villarreal.
Ik zei het tijdens de afgelopen winterstop al. En nu gaat het dus ook echt gebeuren. Stekelenburg is volgens mij de beste doelman van het WK.
Ik zei het tijdens de afgelopen winterstop al. En nu gaat het dus ook echt gebeuren. Stekelenburg is volgens mij de beste doelman van het WK.
Andre Ooier heeft interesse getoond in de positie van van der Wiel.
Tja wat is haar naam alweer? Zullen de foto's dan maar moeten googelen...(Zonde)
Andre is meer een centrum verdediger en geen opkomende rechter vleugelverdediger.
Andre is een man van vele talenten en weinig beperkingen.
Nog mensen die ook spelen via unibet??
had vandaag gecombineerd ingezet op Paraguay en Spanje , maar nu word het niet uitbetaald omdat Paraguay-Japan niet goed was?? komt dat omdat er winnaar is gekomen door penalty's?

Als eerste door naar de achtste finale
Als eerste door naar de halve finale
Als eerste door naar de finale
Wel een leuk rijtje.
Hoop dat trouwens dat iedereen er van doordrongen hoe uniek deze kans op het behalen van een werelditel is. In 1974 en 1978 was het zeer close maar dat is inmiddels een eeuwigheid geleden. Heb dan 1978 nog redelijk bewust meegemaakt en zie dus mijn tweede WK finale waar Nederland aan meedoet maar het zou zo maar kunnen dat Nederland hierna tijdens mijn leven nooit meer een finale haalt. De finale winnen lijkt me helemaal uniek, acht de kans dat Nederland nog een keer finale zal winnen (mocht deze gewonnen worden) zeer klein. De historie leert dat vooral Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie mogen uitmaken wie wereldkampioen wordt en alleen Engeland (1966) en Frankrijk (1998) de uitzonderingen zijn. Uruguay niet meegeteld, toen was het WK amper een echt toernooi te noemen, ook al neemt natuurlijk niemand die gasten die titels ooit nog af.
Verder ben ik wel iets minder pessimistisch dan jij. Ik verwacht dat Nederland gemiddeld wel eens in de 4-5 WK's in de finale moet kunnen komen. Dan hebben we het nog steeds over 20 jaar maar ok. Ik denk dat de dominantie van Italie, Argentinie, Duitsland en Brazilie wel iets zal afnemen ook in de toekomst. Maar bijzonder is deze finale zeker! Zelfs historisch zou je kunnen zeggen.
Hoe je het ook wendt of keert, Nederland heeft wel geluk gehad met de loting in vergelijking met Duitsland. Maar ja finale = finale.