XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

ik ook maar weddenschap afgesloten

Totale inzet € 2,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 108,46
Nieuw-Zeeland - Slowakije
2 (1,40)
Spanje - Zwitserland
1 (1,28)
Brazilië - Noord-Korea
1 (1,10)
Zuid-Afrika - Mexico
2 (2,65)
Italië - Paraguay
1 (2,15)
Nederland - Denemarken
1 (1,50)
Duitsland - Australië
1 (1,48)
Engeland - VS
1 (1,50)
Argentinië - Nigeria
1 (1,45)
Inzet: 2,00
Totale notering: 54,23
Potentiële uitbetaling: 108,46

Totale inzet € 2,00
2 (1,40)
Spanje - Zwitserland
1 (1,28)
Brazilië - Noord-Korea
1 (1,10)
Zuid-Afrika - Mexico
2 (2,65)
Italië - Paraguay
1 (2,15)
Nederland - Denemarken
1 (1,50)
Duitsland - Australië
1 (1,48)
Engeland - VS
1 (1,50)
Argentinië - Nigeria
1 (1,45)

Hoop het voor je bro. Kan goed.
Wil ook wel wat uni weer gaan zetten. Maar sta dik in de min:o

ey patmuscle, uit ervaring kan ik je zeggen dat je dit soort weddenschappen vrijwel nooit wint.
1 fout = alles weg
het is maar 2 euro, dus leuk om te proberen, maar de kans is klein dat alles goed is, hoe logisch je het ook invult.

ey patmuscle, uit ervaring kan ik je zeggen dat je dit soort weddenschappen vrijwel nooit wint.
1 fout = alles weg
het is maar 2 euro, dus leuk om te proberen, maar de kans is klein dat alles goed is, hoe logisch je het ook invult.
ik speel ook niet vaak, af en toe en tijd terug had ik tog aardig wat verdient:)

teveel wedstrijden , te klein winstbedrag.
Spanje, Nederland Brazilie spelen op eerste helft voor/tweede helft voor

Hoe meer wedstrijden, hoe minder kans. Kan je niet beter verdelen onder verschillende weddenschappen van bijvoorbeeld drie wedstrijden ofzo. De winst zal waarschijnlijker lager zijn, maar meer kans om te winnen.

Totale inzet € 2,00
2 (1,40)
Spanje - Zwitserland
1 (1,28)
Brazilië - Noord-Korea
1 (1,10)
Zuid-Afrika - Mexico
2 (2,65)
Italië - Paraguay
1 (2,15)
Nederland - Denemarken
1 (1,50)
Duitsland - Australië
1 (1,48)
Engeland - VS
1 (1,50)
Argentinië - Nigeria
1 (1,45)

mooi maar moeilijk te halen

nieuw zeeland - slowakije had ik persoonlijk al x2 gezet

Uruguay zal 1ste of 2de worden in hun groep. Afhankelijk van wat Frankrijk doet. Mexico heeft ook zeker geen slechte ploeg, ze speelden bij momenten Italië weg (weliswaar 'maar' een oefenmatch), maar Uruguay op de counter met spitsen als Forlan en Suarez schat ik net iets hoger in. Gastland Zuid-Afrika zal vrees ik laatste worden.

1. Frankrijk (of Uruguay)
2. Uruguay (of Frankrijk)
3. Mexico
4. Zuid-Afrika

Ik zet frankrijk hoogstens op plek 3, das echt een k*tploeg, die verdiende daar niet eens te staan.

Ik denk eerder uruguay op 1 en mexico op 2

nee x2 wil zeggen gelijk of winst voor slowakije , ligt de quote iets lager maar heb je iets meer zekerheid
oke dat wist ik nog niet man, ik speel enkel winnen of verliezen, je heb ook double kansen enzo maar ik snap niet hoe die shit allemaal in elkaar zit

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

en wat betekend 12 dan?

Uruguay + Mexico gaan de groepsfase winnen Frankrijk gaat eruit. K*t Domenech kan niet eens fatsoenlijk coachen.

Nieuw Zeeland wordt vast het lachertje van het Wk, die winnen niks

zuid afrikanen komen zo wel aan hun geld dankzij wk

Spelers Griekse WK-selectie bestolen

(Novum) - Drie voetballers van de Griekse WK-selectie zijn bestolen. Uit hun hotelkamer is geld ontvreemd. "Drie spelers hebben mij verteld dat het gaat om een bedrag van ongeveer zestienhonderd euro dat uit hun kamer in het Beverly Hills Hotel in Umhlanga is gestolen. De spelers willen er geen zaak van maken", zegt een woordvoerder van de Zuid-Afrikaanse politie.
Spelers Griekse WK-selectie bestolen

Het is niet het eerste incident wat zich heeft voorgedaan in Zuid-Afrika. Eerder werden vier Chileense journalisten overvallen in hun huurauto. Ook een Spaanse en een Portugese journalist zijn beroofd. Bij allebei werd de hotelkamer overhoop gehaald. Van de Portugees werd onder meer een camera gestolen.

Terug
Naar boven