Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Honduras:
Ronde 2 was inderdaad wel indrukwekkend :o

Groep 2
TeamWed WGVDVDT+/-Ptn
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Honduras640295+4 12
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Mexico631296+3 10
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Jamaica6312660 10
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Canada6024613-7 2

In de eindronde hebben ze evenveel punten gehaald als Costa Rica, wat op zich niet echt verwonderlijk is.
Buiten die uitslag van groep 2 ben ik alles halve onder de indruk.

Noord Korea:
Stelt niet veel voor de kwalificatie voorrondes
Eindronde
TeamWedWGVDVDT+/-Ptn
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Zuid-Korea84401248 16
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Noord-Korea8332752 12
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Saoedi-Arabië8332880 12
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Iran8251871 11
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Verenigde Arabische Emiraten8017617-11 1

Iran en S-A onder je laten, ze zullen dan blijkbaar toch een aardig collectief hebben.

Nieuw zeeland:

In die groep staan landen die volgens mij nog nooit hebben deelgenomen aan een WK.
De winnaar hiervan moest zich kwalificeren tegen een afvallend land van een ander continent:

Team #1Tot.Team #21e wed2e wed
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Bahrein0 - 1[Afbeelding niet meer beschikbaar] Nieuw-Zeeland 0 - 0 en 0 - 1

Ook niets bijzonder, ze zouden inderdaad wel eens het zwakste ploegje op het tornooi kunnen zijn.

Edit: Layout is wat verloren gegaan tijdens het copy-pasten van de tabellen.

Hou Chili in de gaten jongens, volgens mij wordt dit één van de verassingen van het wk.

Dam gaste ik kan die filmpjes van het EK van 2008 tegen Italie en Frankrijk wel 10x achter elkaar bekijken. Heb er al weer zo een zin in!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

Het beste kun je nu werkeloos zijn, kun je die hele ****ing wk opsnuiven. Elke wedstrijd, elk nieuwtje, alles!!!!

:roflol::roflol:, ben werkloos, maar denk niet dat ik 1 wedstrijd zal volgen, enkel mss de laatste als Duitsland in de finale zou zitten. Hoop dus dat Duitsland wint, ze hebben al het Eurosongfestival gewonnen dus nog eens het WK erbij zou wel leuk zijn.

Servie wint dat niet, zo goed zijn die niet. Solide ploeg, meer niet.

Verdedigend zijn ze alvast wel inorde, spitsen zijn middenmotors vrees ik
Zicic, jova en pantelic.

wat is het tijdverschil eigenlijk met zuid afrika ?

ik heb gelijkspel hierop gezet, 2-2

Later begonnen vandaag zodat ik tot 6u moet blijven. Dan kan ik mooi de hele wedstrijd op mn werk kijken via een stream.

Ik hoorde dat maar 120.000 pc's via de nos streams kunnen kijken daarna is het 'vol'

Er zullen wel meer streams zijn.

1e wedstrijd boeit mij niet echt, half 9 speelt frankrijk tegen suarez dat word een top match

Terug
Naar boven