AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

JOHANNESBURG - De ambtenarenvakbonden in Zuid-Afrika hebben een voorgestelde salarisverhoging van de regering als onvoldoende van de hand gewezen en dreigen nu met een staking tijdens het WK voetbal. Dat meldden vakbondsfunctionarissen.
De vakbonden vertegenwoordigen 1,2 miljoen verpleegsters, agenten, leraren en overheidsmedewerkers. De bonden verwierpen woensdag een loonsverhoging van 6,2 procent. De bonden eisen een salarisstijging van 8,5 procent.

''Als de verzoeningspoging komende vrijdag mislukt, hebben we geen andere keus dan midden in het WK te gaan staken'', zei Manie de Clerq. Hij is de secretaris-generaal van de vakbond PSA.

:rocker2:

Wat een faal, heel dat WK in Zuid-Afrika.

Ahjoh de eerste week zijn er toch nog veel totaal oninteressante wedstrijden.

Inderdaad, matchen als verenigde staten-Slovenië ga ik voor passen denk ik:D

Eerste wed

Nederland - Denemarken 3-0
Zuid-Afrika - Mexico 1-3

Totale inzet € 5,00
Totaal mogelijke uitbetaling € 1200,0

...

Wel grappig zo'n dag in Scheveningen als je niet naar afrika gaat

Het dagelijkse programma ziet er als volgt uit :
17.00 – 18.00 uur – ontvangst
18.00 – 19.00 uur – live VI Oranje
19:00 – 20.30 uur – BBQ
20.30 – 22.30 uur – wedstrijd kijken
22.30 – 23.30 uur – live VI Oranje met entertainment

30 euro per persoon , samen met derksen grillen:D

30 euro :P Valt wel mee das wel lachen beetje BBQ-en

Ik ga morgen wel kijken hoor. Ben benieuwd wat suarez er van bakt.

Uruguay zal 1ste of 2de worden in hun groep. Afhankelijk van wat Frankrijk doet. Mexico heeft ook zeker geen slechte ploeg, ze speelden bij momenten Italië weg (weliswaar 'maar' een oefenmatch), maar Uruguay op de counter met spitsen als Forlan en Suarez schat ik net iets hoger in. Gastland Zuid-Afrika zal vrees ik laatste worden.

1. Frankrijk (of Uruguay)
2. Uruguay (of Frankrijk)
3. Mexico
4. Zuid-Afrika

Frankrijk is dramatisch. Ik denk dat Uruguay en Mexico doorgaan. Vrij zware groep trouwens met Zuid-Afrika er ook nog bij, want het gastland van een WK is nog nooit in de eerste ronde uitgeschakeld.

Mexico als toernooispeler schat ik hoger in de Uruguay. Uruguay is met hakken over de sloot op het WK gekomen, Mexico is op redelijk overtuigende wijze op het WK gekomen. Ook al is de midden Amerikaanse poule natuurlijk wel een stuk zwakker dan de Zuid Amerikaanse.

Mexico & Frankrijk heb ik geplaatst om door te gaan in groep A

Ik vind poule G de meest interessante en onvoorspelbare poule
1. Brazilië
2. Noord-Korea
3. Ivoorkust
4. Portugal

Brazilië waarschijnlijk door, maar je weet nooit en dan nog Ivoorkust en Portugal ook kanshebbers voor een ticket voor de tweede ronde.

Laatst bewerkt:
Ik schat Ivoorkust hoger in dan Portugal dit jaar.
Denk ik zomaar hoor, geen hele goede verklaring voor.

Beide teams hebben te kampen met blessures:

Ivoorkust: Drogba (maar zal nog kunnen spelen)
Portugal: Nani (blijft thuis)

denken jullie dat het zin heeft om maandag vroeg de stad in de gaan voor de sfeer. winkels etc. pas na 12en open, weinig plekken met grote schermen, veel werken

maandag half 2 toch?

Ahjoh de eerste week zijn er toch nog veel totaal oninteressante wedstrijden.
nee kerel tog aardig dikke potten die je egt niet moet missen

Uruguay [Afbeelding niet meer beschikbaar] - [Afbeelding niet meer beschikbaar] Frankrijk

Argentinië [Afbeelding niet meer beschikbaar] - [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nigeria

Engeland [Afbeelding niet meer beschikbaar] - [Afbeelding niet meer beschikbaar] USA
eneland usa word gaaf

en zondag algerije wtfffffffffffffffffffffffffff:)

• Topic Starter Topic Starter
Moest wel lachen om dat filmpje van Elia & Co. Wat een frikandellen op die hotelkamer zeg. Terwijl Bouhlarouz doet alsof hij verstand van politiek heeft en zijn vrouw oproept 'tegen' Wilders te stemmen maakt Elia een online-tegenspeler uit voor 'k*tmarokkaan''. ****ing hilarisch. En dat soort laagbegaafde spelers vertegenwoordigen Nederland en hebben miljoenen euro's op hun bankrekening staan. :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven