XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Hmm werd wel erg aan zijn shirt getrokken volgens mij?

edit; lulz , die slomo beelden zijn altijd lachen :D

Laatst bewerkt:
1-1 , jammer had het wel leuk gevonden als ZA had gewonnen , maar misschien kan het nog.

Balen dit, ZAF had moeten winnen!

Ik dacht dat zal allemaal wel meevallen met dat gezeik over die toeters maar het is behoorlijk storend ja, t*ring.

Ziet er nu slecht uit voor ZAF, ze moeten nog tegen Frankrijk en Uruguay, ik zie daar geen winst in voor hun.

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

En die t*ring toeters!! :mad:

Ik dacht dat zal allemaal wel meevallen met dat gezeik over die toeters maar het is behoorlijk storend ja, t*ring.

Hahaha, inderdaad. Toen Zuid-Afrika scoorde, hoorde je niemand juichen. Alleen het geluid van die k*t blaasppen. Wat een drama.

Dan zit je daar in het stadion, heeft je een maandsalaris of twee gekost en dan ga je de hele wedstrijd op een toeter zitten blazen alsof je leven er van af hangt in plaats dat je van de wedstrijd geniet. Zou er dan helemaal niemand na een kwartier bij zichzelf denken van goh eigenlijk ben ik best wel een halve zool zo met die toeter en mijn blije harses?

• Like
Waarderingen: AKX
die randdebielen gaan maar door. De wedstrijd boeit ze waarschijnlijk niet eens. Zolang zij maar kunnen dansen en blazen. 90min monotoon, als er nou wat afwisseling inzat of wat gezang

Overmars. :heart:

Haha die Blanco, kon bijna niet meer lopen maar had vanuit stilstand nog wel goede passes en voorzetten.

Uruguay zal dat goed doen tegen Frankrijk.

Die toeters zijn krpytonite for the white man als ik jullie reacties zo lees.

Laatst bewerkt:
Yep, dat was de vorige keer ook zo goed gegaan.

Terug
Naar boven