XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Suarez loopt precies in zen achtertuin..

K*tzooi kan je enkel bekijken vanuit Nederland???

http://live.sporza.be/cm/lmc/voetbal/internationaal/WK_2010/2.9970?matchId=1496777

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

die commentator bij zuid-afrika - mexico (jeroen grueter?) is echt wel een held. bij elke kleine kans gaat 'ie al los. heerlijk positief altijd, maar kan het ook zeggen als het drama is. hij deed ook de CL finale. gewoon genieten.

belgischen teevee hier :p

Frankrijk heeft echt ongekende spelers. Maar wat ze laten zien is echt een beetje zielig, hahaha.

die commentator bij zuid-afrika - mexico (jeroen grueter?) is echt wel een held. bij elke kleine kans gaat 'ie al los. heerlijk positief altijd, maar kan het ook zeggen als het drama is. hij deed ook de CL finale. gewoon genieten.

Timmeeehh is een belg he :p

Ja, daar let ik allemaal niet op. Ik heb meer dingen te doen hier.

Hhahahahaa Lodeiro :D

Ja, daar let ik allemaal niet op. Ik heb meer dingen te doen hier.

:(

hier voorbeeldje van de belgische commentaar:

"eerste rode kaart van het wk. alé dat denk ik toch want ik heb de laatste 10 minuten van Z.A. - Mexico niet gezien want ik moest vertrekken om hier op tijd te geraken"

wat een k*t saaie wedstrijd bah had meer verwacht

k*t fransen gaat me 8 euro :p

Frankrijk had moeten winnen, ze waren veel beter.
La France :heart:

als ze hadden gespeeld zoals ze in de laatste 5 minuten deden dan hadden ze denk ik wel gewonnen mja :)

Iemand tips voor Griekenland - Zuid Korea??
ik neig naar Griekenland , maar dat is meer omdat ik Zuid Korea niet echt ken...

Ok heb niet kunnen wachten dus heb ingezet op Griekenland , 7 euro :D
als ik win dan krijg ik me geld van net terug plus 2 euro winst :D:D

als ik verlies dan stop ik ermee :")

Laatst bewerkt:
Frankrijk niks nieuws. Individueel talent, maar als team hoogwaardig bagger.

De 0-0 is het beste wat ze verdiend hebben, maar een verlies voor Frankrijk had ik ook niet erg gevonden.

Waarom speelt Moulada niet in de basis ? wat een idioot die coach. Die Sagna van Frankrijk is al helemaal een faalhaas, jesus wat een k*t speler. Hij verprutst bijna elke bal en maakt zoveel fouten. Kan me goed herinneren dat hij tegen Barcelona ook al zo slecht speelde. Zowiezo zat die wedstrijd vol met fouten.

En Uruguay, buiten Forlan is dat ook helemaal niks. Helemaal geen intentie om te winnen what so ever. Hopelijk vliegen die er als eerste uit, k*t ploeg.

Alsof het talent er bij Ribery er wél van af spatte. :rolleyes:

Frankrijk moet gewoon door gaan, dan krijg je veel leukere wedstrijden in de tweede ronde.

Ribery, Anelka, horrible.

Dat hele team is vergane glorie.

Terug
Naar boven