XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Die dingen zijn echt triest

hopelijk hoor je die toeters alleen maar bij wedstrijden van afrikaanse teams en niet bij bv engeland-usa morgen..dat zou pas triest zijn plus denk ook niet dat de engelse fans dat gaan apprecieren

Mooie manier om het spelletje te verzieken.
Is misschien een tactiek van ZAF om wedstrijden te winnen door de tegenstanders te irriteren? ???

Haha vinden jullie het echt zo irritant? Het valt toch wel mee.

Ik begrijp niet dat ze dat met wat toepassing van de techniek weg kunnen filteren. Doen ze in de muziek industrie toch ook met de juiste apparatuur? Bepaalde klanken en toonhoogtes er uit filteren zonder dat het hoorbaar schade toebrengt aan de rest van het geluid?

Zag dat al die gasten deze ook hebben

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon opzetten, zit noise-cancelling op, helpt al een stuk :D

Ik vind ze ook wel mee vallen, pas in de tweede helft dacht ik: oh ja, die dingen zijn er ook nog.

Na een tijdje let je er toch niet meer op. Enkel die k*tcommentator die je er om de 10min doet aan herinneren, zucht.

Helaas zijn er ook figuren hier in Nederland die die dingen hebben gekocht.
Mocht er eentje voor me neus staan met zo'n ding als het nederlands elftal speelt dan breek ik hem toch echt doormidden.
Wat een k*tgeluid :D

its on

hoop dat suarez heel france k*t defensie weg speelt

Als de bal in het 5 meter gebied is, hoor je het bijna niet. Is de bal weer weg, beginnen ze weer.

Wat is het nut van die trompetten?

Toeteren gaat gewoon verder Zaf of niet.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Krijgt nog wel een staartje denk ik, mensen die dat niet gewend zijn gaan zich eraan ergeren, ook supporters en spelers.

het toeteren is net zo erg bij frankrijk gezellig :(

Dat getetter gaat echt nergens over. Moeten ze in Nederland eens flikken als ze het WK binnen halen door in de Kuip constant die vuurwerkmachine aan te laten.

+1 ik erger me minder aan die hoorns dan aan de commentatoren

die commentator bij zuid-afrika - mexico (jeroen grueter?) is echt wel een held. bij elke kleine kans gaat 'ie al los. heerlijk positief altijd, maar kan het ook zeggen als het drama is. hij deed ook de CL finale. gewoon genieten.

Terug
Naar boven