Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

wat een k*twedstrijd jesus

en ze hadden ook wel andere schoenen mogen aantrekken, elke 10 seconden lag er iemand op de grond

Inderdaad wederom een k*twedstrijd, enige aardige was dat ik geld heb staan op een 0-0 uitslag.

Sinds Zidane weg is, is het niets meer met France.

Frankrijk moet gewoon een deftige coach hebben, gelukkig stopt Domenech na het wk en komt Laurent Blanc in zijn plaats. Hij kan er opnieuw een überteam van maken.:)

Onzin. De held Emmanuel Petit was hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de succesjaren bij Frankrijk.

article-0-00CB95FE00000190-15_306x423.jpg

Die Desailly was best wel een flinke baas in zijn hoogtijdagen.

Big Marcel.. een certified killer
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En what about Bixente Lizarazu :D
Laurent Blanc zelf, Didier Deschamps, David Trezeguet, wat een heldenteam was dat zeg.

Vergeet Dugarry niet

Als we het dan toch over Franse legendes hebben. De beul van Chelsea.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Hahaha, het lijkt me duidelijk dat de e-coaches van DBB er verstand van hebben.

Uruguay, beenhard verdedigen zonder echt smerige overtredingen te maken, I like. Ze vechten voor elk stukje gras. Enkel had ik op de counter iets meer van Forlan en Suarez verwacht, ze kregen dan ook vaak ondankbare, slechte, lange ballen aangespeeld. Ik miste een beetje samenspel tussen Forlan en Suarez. Forlan stond bijna voortdurend op het middenveld omdat er geen aansluiting was, hij moest de bal komen vragen.

Alles kan nog in deze groep, dat is het enige positieve aan vandaag.

Haha @ Suarez.. net als in de champions league, waardeloos. Die guy kan alleen de sterren van de hemel spelen tegen Ado den Haag en Heracles.

Nah, Suarez moet veel dichter op het doel van de tegenstander spelen, dit is echter niet de speelsT van zijn nationale elftal.

Engeland - USA wordt een interessante wedstrijd morgen. En Argentinië-Nigeria, eens kijken of de mannen van Maradonna in vorm zijn.

De Afrikaanse giganten rollen dat team moeiteloos op.

Terug
Naar boven