- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slovenie - Algerije belooft een spektakel te worden.

Prem laat op RTL goed zien dat het beroep 'voetbal analyticus' een nogal overgewaardeerde 'functie' is dat vooral gebaseerd is op prietpraat. En laat Prem nu een grootmeester zijn in prietpraat. Ik moet altijd enorm lachen om Rene maar ik geloof dat hij het niet fijn vindt dat Prem de leegte van zijn beroep fijntjes blootlegt.
Prem laat op RTL goed zien dat het beroep 'voetbal analyticus' een nogal overgewaardeerde 'functie' is dat vooral gebaseerd is op prietpraat. En laat Prem nu een grootmeester zijn in prietpraat. Ik moet altijd enorm lachen om Rene maar ik geloof dat hij het niet fijn vindt dat Prem de leegte van zijn beroep fijntjes blootlegt.

algerije morgen jongens vive le algeriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik vind Prem een prima gast die exact de beperkingen weet aan te raken van de vrij gemakkelijk te irriteren gemoedstoestanden van de heren voetbal analytici die zogenaamd een enorm gevoel voor zelfspot hebben.
Komop Tractor, kwaliteit. Ik kijk er vrijwel altijd naar hoor en ik vind het allemaal heel leuk en zo maar je moet nu niet net doen alsof ze je veel meer vertellen dan de gemiddelde niet debiele voetballiefhebber in een typische voetbalkroeg. Ze komen hooguit beter uit hun woorden.
algerije is een compleet team, onderschat ze niet morgen tegen slovenia ik voorspel 3-0Ik weet echt niks van deze ploeg.... vertel!
Is het wat?

Ja, maar met kwaliteiten doelde ik ook gewoon op goede humor hoor, haha. vd Gijp steelt normaal de show met wat geniale opmerkingen, idem voor Derksen. Die voetbalmeningen zijn elke aflevering veelal hetzelfde, maar hooguit anders geformuleerd.
Hoogstaande voetbalpraat