AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ga enkel de match van Duitsland bekijken omdat het één van de tegenstanders is van België in de voorrondes naar het EK. De rest van de matchen is de moeite niet.
Hopelijk geraken ze ver zodat ze vermoeid zijn als we tegen ze moeten spelen.:thumbup:

Van de week zat er ook zo'n gast die had allerlei voetbalsituaties wetenschappelijk onder de loep genomen en kwam met best aardige conclusies. Gewoon simpelweg statistieken bestuderen waar je volgens mij best wel wat van kan leren. Wordt dan gelijk weggezet als gelul en in 'het veld gaat het altijd weer anders' door vooral zo'n Derksen.

matige potten voetbal op het WK tot nu toe :(
Zuid-Korea verrassend gewonnen, maar de grieken waren dan ook ontzettend slecht

hopelijk wordt er wat beter voetbal geserveerd in de overige matchen vandaag

Verrassend gewonnen ??? rare uitspraak, die gasten hebben al enkele jaren op rij een zeer deftig team.

Die grieken zijn gewoon k*t, het EK hebben ze destijds ook gewonnen met ****ing k*t voetbal.
Ze staan de eerste helfd met 1-0 achter en hoe starten ze de tweede helfd, met een extra verdediger :eek: lol

Vandaag enkel de eerste partij kunnen zien.

Ik heb tot nu toe nog geen minuut gemist. Het begint bij mij 's ochtends met de herhaling van studio sportzomer, vervolgens wedstrijd, wedstrijd, vi oranje, wk journaal, wedstrijd, vi oranje. Van 11.15 tot 23.30 voor de tv. :roflol:

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .

Dit is wel heel erg jammer.. Eerst zeggen dat Nederland niets voorstelt en vervolgens zeggen dat Portugal WK wordt.. Nederland is minstens zo goed, of zelfs beter dan Portugal!
Dus ik geloof dat jij beter over korfbal kan gaan posten oid..

Morgen oranje aan de slag. Zal, ondanks de jaloezie dat jullie er wél bij zijn, duimen voor oranje :)

Servie-Ghana, benieuwd naar Jovanovic en Duitsland-Australie: dit moet in principe een brutale vernedering worden voor de aussies. :)

k*t matches vandaag na algerije na dan

dinsdag word een dikke dag verheug me erop

Heb ingezet op Slovenië , Servië en Duitsland voor vandaag :D

Kolere wat een k*t wedstrijd is dit.............Ook iedere keer die duimpjes opsteken, wat volgens mij iets betekent als: "bedankt voor die k*t voorzet :)". Geen enkele pass of voorzet komt aan, wat een amateurs.

Ik val bijna in slaap [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen Rusland maar dan wel dit soort teams. :roflol:

Hhahah die kaart net maakt alles weer goed, tha ****!

Terug
Naar boven