XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Waarom naar Suarez passen als je ook naar Forlan kan passen. Zo simpel is het. Een gierige dribbelaar die altijd de bal kwijtraakt tegen fatsoenlijke tegenstanders of een gerespecteerde voetballer die zich allang heeft bewezen op het hoogste niveau.

internationaal is suarez nog niet veel nee, maar wat niet is kan nog komen.

Dat gaat nooit wat worden.

hoop dat argentina verliest altijd leuk beetje drama rond de argentijnse kamp

Er zoemen al heel dat ****ing wk bijen door mn hoofd:(

Nigeria gaat ze vermorzelen.

daarom als argentina verliest word er veel gepraat en drama gemaakt, soort soap lachen tog

Weer een wedstrijd goed voorspelt, ik neem aan dat ze op kantoor nu eindelijk wel door gaan krijgen dat ik eigenlijk een leidinggevende functie hoor te hebben.

zit toch te jeuken om ff snel naar de sigarenboer te fietsen en 10euro op 4-1 Argentina te zetten. Wat denken jullie

Griekenland...wat een amateurs weer zeg. ZKO verdiend gewonnen.

Dieven hebben vrijdagavond in Kaapstad ingebroken in het spelershotel waar de Uruguayaanse nationale ploeg verblijft. Ze hebben er 12.000 dollar gestolen. Uruguay was op dat moment haar eerste wedstrijd op het WK aan het afwerken tegen Frankrijk. De wedstrijd eindigde in een doelpuntloos gelijkspel.

De dieven forceerden de toegang tot de kamers van Ernesto Rodriguez en Daniel Marotta. Bij Rodriguez maakten de dieven 4.000 dollar buit, Marotta is zelfs 8.000 dollar lichter. De Zuid-Afrikaanse ordediensten zijn met de zaak belast.

Na het bekijken van de videobeelden is men naar verluidt van mening dat er mogelijk een lid van de Uruguayaanse delegatie bij de diefstal is betrokken.

voetbalzone.nl

ik heb ut gevoel dat negeria gaat winnen waarom weet ik niet

its onnnnnnnnnnnnnnnn

goed hoor van de koreanen, mogen ze trots op zijn.
de grieken waren beschamend zwak. nu kijken wat argentinie ervan bakt

een hoop buffe n*gers bijeen daar bij Nigeria

3-2 voor Argentinië

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Haha BAM 1-0

matige potten voetbal op het WK tot nu toe :(
Zuid-Korea verrassend gewonnen, maar de grieken waren dan ook ontzettend slecht

hopelijk wordt er wat beter voetbal geserveerd in de overige matchen vandaag

Eindelijk wat gezang in plaats van die k*t toeters

Terug
Naar boven