XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Argentinië is best goed.

wanneer de keeper moreno in beeld komt denk ik meteen aan joran hij heeft wat weg van joran heb jullie dit ook?

kan wel meer actie zeg

Zoals Dani Alves al zei: bij Barca speelt Messi met spelers van zijn niveau die hem begrijpen. Veel van dit team waren gewoon te traag van begrip en handelingssnelheid.

Goed, goed..vrij laag tempo allemaal hoor met uitzondering van Messi. Ik was niet onder de indruk maar die Nigerianen waren simpelweg nog k*tter.

Die groepswedstrijden worden allemaal bagger lijkt wel.

weer niet de beste wedstrijd...

Straks Engeland - Amerika, ben best benieuwd.

Zuid-Korea heeft tot nu toe de meeste indruk gemaakt als je het mij vraagt.

Dat promofilmpje van ABC voor VS-UK. Heerlijk. Zo hoort het. Dit lijkt me echt een leuke wedstrijd worden. Amerikanen zijn altijd ongekend fanatiek en de Britten zijn natuurlijk gewoon erg goed.

3-1 voor Engeland.

Dat promofilmpje van ABC voor VS-UK. Heerlijk. Zo hoort het. Dit lijkt me echt een leuke wedstrijd worden. Amerikanen zijn altijd ongekend fanatiek en de Britten zijn natuurlijk gewoon erg goed.

3-1 voor Engeland.
Die eindstand denk ik ook. 5 minuutjes nog.

Ik denk dat Argentinie het WK gaat winnen al is het alleen al de trainer maradonna en ze coke hoofd.... volgens mij worden ze gevoerd met doping, aangezien de trainer zelf ook een vervent gebruiker was/is/zijn??? deze man kunnen we toch niet serieus nemen:

http://pencacainegara.files.wordpress.com/2009/05/maradonna.jpg

Ook al was het een gebruiker, hij was toch de beste speler van de wereld vroeger. Niet dat ie nu als coach veel voorsteld :rolleyes:

loooooooooooool de keeper van Engeland. Go USA!!!!

Wat een blunder haha

Al-Qaida wil toch zo graag een aanslag plegen? Van mij mogen ze die Green meteen afschieten.

man man man... wat een lummel.

Die Engelsen staan weer traditioneel aan te klootzakken he?

tsja, what else is new?

Begrijp er nooit ene zak van. Ze hebben toch een prima selectie.

Geen wonder met een mongol als keeper. Rooney die veel betere medespelers voorin is gewend dan prutsers zoals Sean Wright Phillips en die Johanson. Heskey waarmee ik Fifa 98 ofzo mee speelde. Kom op man.... Je ziet zelfs die Gerard op een gegeven moment naar de zijkanten gaan om een goede voorzet te geven want van die andere prutsers hoef je niks te verwachten.

Terug
Naar boven