naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voelt dat je discussie hebt verloren dus je begint over iets anders, leuk![]()

Wat haat ik deze comentator op de vrt, altijd zo roepen bij een halve kans also fhet een goal is, elke keer alt tabben naar die stream voor niets![]()
gvd t*ring Chili scoor eens dan heb ik goed gewed, ze spelen vanaf de 33ste minuut tegen 10 en nog niks :X
voor en nabesprekingen zien er bij jullie wel echt goed uit. Houten bankje buiten en je hebt al meer sfeer dan studio sportzomer in zuid afrika.
En ook niet die irritante piet de visser die elke speler geweldig en fantastischhh vind
HahahahaSorry hoor maar je kan de wereldspitsen van Spanje echt niet gaan vergelijken met de Nederlanders imo . Bij de Nederlanders ligt de kwaliteit toch elders vind ik .

Voorin is meer dan alleen de spits. David Villa en Fernando Torres schat ik als spits hoger in dan Van Persie en Huntelaar inderdaad. Maar Robben en Sneijder schat ik weer hoger in dan David Silva en Sergio Busquets bijvoorbeeld. Door meteen te reageren alsof het belachelijk is wat ik zeg, doe je het voorkomen alsof Spanje voorin op elke positie minstens 3 spelers heeft die beter zijn dan de aanvallers van het Nederlands elftal, wat niet zo is.
Volgens de Belgen wel. Dat is al de hele tijd zo, daarom zijn ze ook zo k*t.

David Villa en Fernando Torres schat ik als spits hoger in dan Van Persie en Huntelaar inderdaad. Maar Robben en Sneijder schat ik weer hoger in dan David Silva en Sergio Busquets bijvoorbeeld.
Nee, geleuter. Alleen de klote Belgen, zoals jij, doen het voorkomen alsof ieder land betere spelers dan Nederland heeft.
Dat is nogal irritant, vooral omdat België al jaren niets heeft gepresteerd.
Met deze jongens is elk land kansloos. Alleen met Elia vanaf het begin was er al een totale walkover op japan en denemarken. Maar Bert zal zijn favoriete demagoog blijven opstellen.