XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Je voelt dat je discussie hebt verloren dus je begint over iets anders, leuk :)

gvd t*ring Chili scoor eens dan heb ik goed gewed, ze spelen vanaf de 33ste minuut tegen 10 en nog niks :X

Wat haat ik deze comentator op de vrt, altijd zo roepen bij een halve kans also fhet een goal is, elke keer alt tabben naar die stream voor niets :p

voor en nabesprekingen zien er bij jullie wel echt goed uit. Houten bankje buiten en je hebt al meer sfeer dan studio sportzomer in zuid afrika.
En ook niet die irritante piet de visser die elke speler geweldig en fantastischhh vind

voor en nabesprekingen zien er bij jullie wel echt goed uit. Houten bankje buiten en je hebt al meer sfeer dan studio sportzomer in zuid afrika.
En ook niet die irritante piet de visser die elke speler geweldig en fantastischhh vind

dat is ook niet meer wat het geweest is, vroeger met Mark Uytterhoeven was het veel beter dan die saaie Karel van Nieuwekerke of die andere sjarel..

nostalgie

http://www.youtube.com/watch?v=QK2N02e3RgY

Laatst bewerkt:
Yes, Chili wint. Damn wat haat ik de speelsT van de Zwitsers, echt nul procent aanvallend denken. Gewoon met iedereen verdedigen en heel af en toe een counter en dan hopen op een goal. En Spanje kan nog groepswinnaar worden :woot:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.670
Tijdens het cardioen Chili - Zwitserland zitten kijken. Mijn god wat een K*t-wedstrijd. Ze mogen dan veel verdienen die voetballers, maar mijn god wat zijn het toch een stel arrogante kleuters.. :roflol:

stop de haat jongens tussen de belgen en de hollanders, we zijn 1 land

lKxA3.gif

Hahahaha :roflol: Sorry hoor maar je kan de wereldspitsen van Spanje echt niet gaan vergelijken met de Nederlanders imo . Bij de Nederlanders ligt de kwaliteit toch elders vind ik .

Voorin is meer dan alleen de spits. David Villa en Fernando Torres schat ik als spits hoger in dan Van Persie en Huntelaar inderdaad. Maar Robben en Sneijder schat ik weer hoger in dan David Silva en Sergio Busquets bijvoorbeeld. Door meteen te reageren alsof het belachelijk is wat ik zeg, doe je het voorkomen alsof Spanje voorin op elke positie minstens 3 spelers heeft die beter zijn dan de aanvallers van het Nederlands elftal, wat niet zo is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.673
Lees net dat het 7-0 is geworden tegen Portugal? What the f*ck..? Eerste helft gekeken en die was leuk om te kijken. De Noord-Koreanen speelde met volle inzet en daar hadden die arrogante Portugezen even moeite mee. Jammer voor ze dat ze in de tweede helft zijn afgemaakt.

En dan te bedenken dat die wedstrijd -weliswaar met enige vertraging - live te zien was in Noord-Korea. De familie van het Noord-Koreaanse elftal zal ondertussen wel tegen de muur zijn gezet.. :D ;)

Voorin is meer dan alleen de spits. David Villa en Fernando Torres schat ik als spits hoger in dan Van Persie en Huntelaar inderdaad. Maar Robben en Sneijder schat ik weer hoger in dan David Silva en Sergio Busquets bijvoorbeeld. Door meteen te reageren alsof het belachelijk is wat ik zeg, doe je het voorkomen alsof Spanje voorin op elke positie minstens 3 spelers heeft die beter zijn dan de aanvallers van het Nederlands elftal, wat niet zo is.

Volgens de Belgen wel. Dat is al de hele tijd zo, daarom zijn ze ook zo k*t.

Hahaha , onzekerheid straalt ervan af.

David Villa en Fernando Torres schat ik als spits hoger in dan Van Persie en Huntelaar inderdaad. Maar Robben en Sneijder schat ik weer hoger in dan David Silva en Sergio Busquets bijvoorbeeld.

Jij vergelijkt echt totaal verschillende spelers met elkaar. Fernando Torres met van Persie vergeleken qua spits is overduidelijk, want wie is de spits?

Hahaha , onzekerheid straalt ervan af.

Nee, geleuter. Alleen de klote Belgen, zoals jij, doen het voorkomen alsof ieder land betere spelers dan Nederland heeft.

Dat is nogal irritant, vooral omdat België al jaren niets heeft gepresteerd.

Nee, geleuter. Alleen de klote Belgen, zoals jij, doen het voorkomen alsof ieder land betere spelers dan Nederland heeft.

Dat is nogal irritant, vooral omdat België al jaren niets heeft gepresteerd.

Weer conclusies trekken , ik had zelf gezegd dat Nederland één van m'n favorieten is die ik wil die wint. En generalisaties zijn nooit accuraat , anders was iedere Nederlander een chauvinistisch varken.

Terug
Naar boven